2716
Sök

Blev bättre med R-Vinge?

66 Inlägg
19 maj 2007
Trådstartare
Tackar VolvoDanne_ för denna bild

www.garaget.org/?car=46690&image=455421

-Volvo For Life-

379 Inlägg
19 maj 2007
Ser lite sådär ut tycker jag. Personligen så tror jag att det skulle bli snyggt med en Evo eller Impreza-vinge på din bil. smile

Tyskstuk är äckligt.

73 Inlägg
19 maj 2007
Jag tycker det blev skitbra med R-vingen! big_smile

Utanlem
895 Inlägg
19 maj 2007
40ggr bättre smile ägaren verkar vara 5år äldre tongue

SLK
610 Inlägg
19 maj 2007
bättre med vingen du hade innan tycker jag....

FreddeK
19 maj 2007
nej nej nej och nej människor...stackars kille! först dissar folk din nuvarande vinge och sen tycker dom det är snyggt! blir bra med R-vinge! kör på det! bilen ser mycket mer mogen ut! eller så skiter du i vinge och kör den stilren!

Envis optimist
454 Inlägg
volvoraggare
4 776 Inlägg
19 maj 2007
nu ger den mera intryck av att det är en volvo vart 100 gångewr snyggare med r-vinge

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

volvoraggare
4 776 Inlägg
19 maj 2007
Freddeponken skrev:
nej nej nej och nej människor...stackars kille! först dissar folk din nuvarande vinge och sen tycker dom det är snyggt! blir bra med R-vinge! kör på det! bilen ser mycket mer mogen ut! eller så skiter du i vinge och kör den stilren!

jag håller me dig att volvon vart finare med r-vingen nu ser den ut som en volvo i också

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

66 Inlägg
19 maj 2007
Trådstartare
ironhead skrev:
nu ger den mera intryck av att det är en volvo vart 100 gångewr snyggare med r-vinge

Ja det blev ganska bra! Nu återstår det bara att fixa fram rätt färg till bilen..

Blir ju hål i luckan efter den gamla vingen, snyggt o spackla igen? får väl lacka om hela luckan om det ska bli snyggt?

-Volvo For Life-

ATMTA
20 maj 2007
Varför faller du för vad andra tycker? Själv tycker jag att den vingen som är på nu inte passar riktigt, och R-vingen har jag aldrig tyckt om...

Antigen så har du en vingen som du tycker är snygg.. eller så fixar du en vingen som är snygg och passar bilens former  smile  Och då tycker jag att Tweaks förslag på vingar va mycket bra.

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
20 maj 2007
Jag tyckte det blev snyggast utan vinge, en liten diskret räcer

Lev livet, det kan ta slut fort

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
20 maj 2007
mycket bättre smile skitsnyggt.

Sök