Fixa volt mättare märkte att han ladda lite dåligt men får nå fixa amper mätare
Lite rost på huven men de ska vi fixa
Så de vart mycket snyggare
Men ja vilken bra ide å sänka bilen lite 40mm i fram å i bak Vart rätt bra
Växel låds kudden var trasig så de va bara å ta byta den så man fick ett stop på de duma klonkande när man växla upp och sedan ner -.- Vart mycke trevligare å köra när man byte den
Frånten stylad
Spackel smeten man hade helvete med å får på plats fast man hade en spackel nät
skärmkanten fixad så nu är det lite mindre rost ;P
inne belysning i blå mys ^^
Listerna vart i samma färg som bilen å det vart super snyggt
Sommar fälgarna vart vita å snygga bättre en silver
Vart super snyggt när man fick montera på dom
Visst är det härligt med våren. det gör mig å hajen glada ^^
När de vad som mycket snö en kväll och de kom helt tvärt ja tror man lyckades med jo glida in i stolpe trycket in dörren lite och fick ett hål på köpet -.-
Ska fixa en bättre bild men man ser att den är lite fixad
en super solig och fin morgon när man skulle till plugget i torsdag föra veckan
Rolig med en trasig kylare får den ny på lördag av en polare. Måste ha en hel när man åker till Elmia
Mot Elmia 18/04-2014
Vart en bra resa ner och hem Men nu blir de en lite uppdatering va jag har gjort dom senaste dagarna
Bort med mitten ljuddämparen
Men sen vart de nya högtalare i hat hyllan
Lite skogs mys hehe
Senast redigerat av Jaw_Darkness94 (8 augusti 2014)
Spackel och ensvis het hehehe nää men de rätt enkelt å fixa man gör rent runt rost skadan och sen använder man de spackel som är för metal eller plast. Slipar ner de första så de blir lent jämt blit de inte så får man göra de några gånger tills de blir bra ( JocKK3 )
Spackel och ensvis het hehehe nää men de rätt enkelt å fixa man gör rent runt rost skadan och sen använder man de spackel som är för metal eller plast. Slipar ner de första så de blir lent jämt blit de inte så får man göra de några gånger tills de blir bra ( JocKK3 )
Ingen rostskyddsgrund? Rostlagade mina skärmar förra året men kom tillbaks nu :p jag ska ge det en chans till sen byter jag hela skärmen