3537
Sök

Volvo 850 T-5R

Här kan ni följa hur en 854 T-5R som rullat 30000 mil på Sveriges vägar blir nerplockad i molekyler, renoveras, förbättras och uppgraderas. Jag minns ingen tanke med renoveringens resultat men målet har varit att behålla det... Visa mer

199 994 Visningar
Uppdaterades senast 15 december 2013
Pappaledig
47 Inlägg
6 oktober 2013
Mycket fin bil kolla  in  min

192 Inlägg
8 oktober 2013
Tjena! var köpte du XC-grillen och sneribban med emblem?, samt skulle behöva hjälp med hur man startar en projektråd då det inte funkar och bara trycka skapa ny tråd... Tacksam för svar:).

1 804 Inlägg
8 oktober 2013
850ManneN skrev:
Tjena! var köpte du XC-grillen och sneribban med emblem?, samt skulle behöva hjälp med hur man startar en projektråd då det inte funkar och bara trycka skapa ny tråd... Tacksam för svar:).

Grillen kan du köpa vart som helst ifrån nästan, vparts, hova, realcar. Sneribban skulle jag tippa på att han har köpt ny på Volvo. smile

Meguiars_sverige

192 Inlägg
8 oktober 2013
JimBo__ skrev:
850ManneN skrev:

Grillen kan du köpa vart som helst ifrån nästan, vparts, hova, realcar. Sneribban skulle jag tippa på att han har köpt ny på Volvo. smile

OK! tack för svar:), vet du möjligtvis hur man startar en projekttråd?

996 Inlägg
8 oktober 2013
850ManneN skrev:
JimBo__ skrev:
850ManneN skrev:

OK! tack för svar:), vet du möjligtvis hur man startar en projekttråd?

1. Gå in på "forum" som finns nedanför "garaget.org-loggan" uppe i högra hörnet.

2. Scrolla ner tills du hittar forumdelen "Projekt", klicka där.

3. Nedanför sökfunktionen "Starta ny tråd", klicka där.

Resten klarar du själv smile

192 Inlägg
13 december 2013
Hur fick du av sidokjolarna?, vet att där sitter clips, men har ingen bra idé att lossa dom.

2 763 Inlägg
14 december 2013
Läst hela tråden nu och måste säga att jag är sjukt imponerad! smile

Volvo - For Life

60 Inlägg
15 december 2013
Trådstartare
850ManneN skrev:
Hur fick du av sidokjolarna?, vet att där sitter clips, men har ingen bra idé att lossa dom.

För expanderclips, tryck in låspinnen i mitten av clipset och ta sedan bort det. Läs handbok så förstår du nog ganska snabbt!

BOLIN_ skrev:
Läst hela tråden nu och måste säga att jag är sjukt imponerad! smile

Tack Bolin!

2 763 Inlägg
15 december 2013
Bilen måste ju vara i bättre skick nu än från fabrik? tongue

Volvo - For Life

192 Inlägg
15 december 2013
Tack för svaret!wink

Vinkelslipsgalen
687 Inlägg
21 september 2014
Satt o tittade på en t-gul annons här i Finland o tänkte att en sån borde man ha... Efter att ha kikat genom hela din tråd blev jag aningen övertygad! Men grymt bygge smile

Följ framstegen på 242 t5 bygget här: 242 T5 Driftingbil på gata
Samarbetspartners:
L-M-R.se l Spacer.se l MKMotorsport.se l Klracing.se

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
7 november 2014
hur har det gått med detta projekt?

Sök