2861
Sök

Bil med chaufför till bröllop i Trollhättan!

Nästan nybörjare
145 Inlägg
21 maj 2007
Trådstartare
Den 28 juli blir man stadgad!

Har ordnat det mesta, det är en dj o transport som saknas...

Turen gäller från Trollhättans stadskyrka till Hjärtum ca 18.00, självklart betalar jag...

Har inga speciella önskemål på bil, men det ska såklart vara en snygg o stilig sak, ovanlig men inte vulgär...

Är det någon här som kan tänka sig att knäcka första bärsen lite senare än vanligt mot en peng? Jag har ingen aning om vad en sådan körning kan vara värd, men gör du det bra så antagligen mer för mig än för dig! wink

Låter det som något du kan tänka dig o ställa upp på så skriv något i tråden o länka gärna en bild på din bil med så man slipper klicka fram o tillbaks, kan ta ett tag om det nu skulle bli några svar! smile

Ingen som vet nån bra dj förresten? roll

Full fart, spar tid.
Lilla projektet dådå... http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=41732

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
21 maj 2007
El_Gringo skrev:
Den 28 juli blir man stadgad!

Har ordnat det mesta, det är en dj o transport som saknas...

Turen gäller från Trollhättans stadskyrka till Hjärtum ca 18.00, självklart betalar jag...

Har inga speciella önskemål på bil, men det ska såklart vara en snygg o stilig sak, ovanlig men inte vulgär...

Är det någon här som kan tänka sig att knäcka första bärsen lite senare än vanligt mot en peng? Jag har ingen aning om vad en sådan körning kan vara värd, men gör du det bra så antagligen mer för mig än för dig! wink

Låter det som något du kan tänka dig o ställa upp på så skriv något i tråden o länka gärna en bild på din bil med så man slipper klicka fram o tillbaks, kan ta ett tag om det nu skulle bli några svar! smile

Ingen som vet nån bra dj förresten? roll

Jag får grattulera då smile tongue
Ja själv äre nog ett bra tag till innan man gifter sig tongue

Jag bor lite långt bort bara hmm
Brorsan min har en pontiac lemans som är redigt fin smile
men som sagt lite långt bort..
Men jag får väl grattulera dig ändå smile
mvh kimpa

231 Inlägg
22 maj 2007
Känner några i Trollhättan med bilar som passar perfekt smile kan prata me dom smile

9 108 Inlägg
23 maj 2007
Grattis grattis! Kan tipsa om www.streetcars.se , där hänger många från Thn med speciella bilar.. Garanterat någon som är sugen. Finns även en duktig DJ från Vänersborg där, har för mig han heter DR.DJ på forumet wink

Saaboholic
3 129 Inlägg
23 maj 2007
Åh fan då var man Gratulera! smile

Synd att man själv har en gammel häck då, hehe smile men som sagt om du inte hittar något lämpligt här kolla www.streetcars.se finns lite smått å gott där smile¨

Alt är ju att hyra en riktigt flådig bil och sen bara fråga någon om dom kan köra smile

"Liberty of thought is the life of the soul"

Nästan nybörjare
145 Inlägg
23 maj 2007
Trådstartare
Heheh... Man får tacka för alla gratulationer! O tack millen för tipset på cd-flippare! De gubbarna verkar riktigt seriösa! Väntar bara på svar nu! smile

Full fart, spar tid.
Lilla projektet dådå... http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=41732

Sök