Det mesta är ju redan klart , nu är det bara småpyssel som ska gras på den , såsom bredda fälgarna bak och sätta dit gangsterkepsen .. Komma väl mer sen
Bytte bromsar i förrgår och i går.. men ena hjulcylindern hade pajjat och alla mina bilder på mobilen är borta efter en liten "Flygolycka" Så det bidde inga bilder på det.. Men nu har den nya bromsar runt om.. Så man kan stanna säkert..
typ så såg min gamla atraktor ut, finns bilder i mitt galleri
Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
Lite uppdatering då efter att man blivit ägare till bilen igen. Efter att försökt få igång bilen hela sommaren så får jag reda på att förra ägaren tankat i etanol i bilen. efter ett komprov, konstateras det värsta. Och jag får inhandla en ny motor. Problemen avlöser varandra och pengar försvinner. Men har man målet att åka pv i år är det bara att bita ihop och plöja vidare i pengahålet!