Syftet med att jag skapar detta forum är för att ni och jag lättare kan se vad jag håller på med och vad som kommer hända och även lättare att få en uppfattning om min bil som inte bara är en vanlig Volvo utan med lite mer clean... Visa mer
Som alla ser så funkar inte alla bilder och jag vet faktiskt inte varför för de andra funkar och det är samma filer, men har kontaktat garagetssupport så vi fårse och jag beklagar att det blivit så
Senast redigerat av VirreHenriksson (22 oktober 2014)
Svaret du kommer få är troligen att du istället bör ladda upp bilderna i fotoalbum på din sida, och därefter använda forumslänken (BB-code) för bilddelning som du får till höger om varje uppladdad bild. Tar ingen direkt tid, och är det enklaste för att få projektbilderna att funka just här på garaget.
En annan nackdel med att länka bilder externt är att länkarna dessutom slutar funka om något ändras på den externa sidan, vilket inte är helt ovanligt vid serverbyten och liknande.
Nyheter på ingång på pärlan, Fälgar under lackning från vita till graphite grey metallic och bromsok ska bli guldiga, shortshift ska monteras och nya bromsar ska få bilen finare, har även beställt lampor så ny ska intrument och eccpanelen få lysa i xenonvitt. Bilder kommmer men fälgar och bromsok kommer dröja då fälgarna ska få se solen 1 april
Nyheter på ingång på pärlan, Fälgar under lackning från vita till graphite grey metallic och bromsok ska bli guldiga, shortshift ska monteras och nya bromsar ska få bilen finare, har även beställt lampor så ny ska intrument och eccpanelen få lysa i xenonvitt. Bilder kommmer men fälgar och bromsok kommer dröja då fälgarna ska få se solen 1 april
Vid installeringen av shortshifter får du gärna ta bilder under arbetet. Jag har en liggandes hemma men har inte vågat mig på att montera den ännu. Jag är lite rädd för att växellägena ska rubbas och i längden resultera i att hela lådan pajar?
Väntar spänt på resultatet! Daniel
PS. Har även köpt S60 sidoblinkers som du har och ska fixa mer med min kärra till våren. ^^