polaren har ett sånt steg och de pallar inte ens hans 2*12" så de lär nog inte räcka till 15"arna!
Då blir jag nyfiken hur han har kopplat dom
12" har dubbla talspolar och vi har kopplat på många olika sett.. 2ohm..4ohm.. men de orkar fortfarande inte driva båda basarna fullt ut..
Det ska mkt till för ett steg att driva en bas fullt ut. I din prisklass är det omöjligt att driva dina basar fult ut om du inte hittar ett steg med kalle anka watt. Köpt ett JBL GTO 75.4 Där har du 260wrms på vardera bas om du bryggkopplar steget.
basarna heter Pioneer TS-W383F och är på 600w styck och 4 ohm, ska bygga en ny låda men är lite osäker på om ja ska köra sluten eller portad, va tycker ni skulle bli bäst i en 740 sedan?
okej jaja jag tycker i vilket fall det låter små lustig, men skit samma det var åt killen här vi skulle hitta ett steg åt. finns ju massor på marknaden ( och inte bara det jag skrev )
jaja! skit samma var väll de! inte jag som äger de steget=P men tillbaka till ämnet; Sinus Live SL-A1500 mono? jag har ingen erfarenhet av de märket men någon kanske vet? de kanske funkar till 2st 15"?? http://www.carbonize.se/catalog/product … cts_id=257
Rätt hastighet kan rädda liv, Men full fart sparar tid!
basarna heter Pioneer TS-W383F och är på 600w styck och 4 ohm, ska bygga en ny låda men är lite osäker på om ja ska köra sluten eller portad, va tycker ni skulle bli bäst i en 740 sedan?
Hittade värden hos Backes Ljudbygg, basen bör ha en sluten låda.