it_mutt skrev:
caromania skrev:
it_mutt skrev:
Ptja, det är du inte ensam om, och det är helt enkelt inte bara min erfarenhet heller (har inte hört någon klaga på dessa innan). Men som sagt, det är väl som vanligt (alla har olika erfarenheter).
Bara för att något är ledande behöver det inte vara bäst dock (men det är en annan diskussion).
Ok. Då säger vi så.
Det får vi nog göra, för dina åsikter/erfarenheter är tyvärr inte värda mer än mina, och givetvis tvärt om.
Som sagt, ts ser inte problemet i kostnaden, alltså är där ju inget egentligt problem för ts i vilket fall som.
Nja jag skriver inte bara för ts skull och räkning då trådarna googlas upp och blir lästa av fler. Jag vet ju såklart inte vad som smäller högst i "värdering av åsikter" för dessa andra läsare, mina mångåriga faktiska erfarenheter av att köra en bil med Wegu-sidor (både med och utan talk) och se resultatet av dessa, eller en åsikt baserad på att inte ha gjort det alls. Klurigt. För mig är detta emellertid egalt eftersom jag inte tänker köpa lösa vita däckssidor igen då jag nu vet bättre.
Edit: vill nån fråga mer om dessa så är det pm som gäller, prenumerationen på tråden kommer avbrytas då det endast irriterar att vifta i mörkret.
Senast redigerat av caromania (15 april 2015)
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.