Jag har äntligen fått ihop bilen nu, kjolar och skärmbreddare sitter på plats, jag har försökt rubba ihop lackerna, kanske inte jordens bästa resultat men nu skiter jag i det, det får vara så, jag får helt enkelt köpa färg och lacka om hela bilen själv men det får vänta till nästa år.
Här kommer iaf några få bilder, tagna med mobiltelefon så kvalitén kanske inte är den bästa.
Lackat sidokjolarna.
kjolarna på plats
Skärmbreddarna på plats.
Så nu ska man bara städa ur bilen och börja med stereobygget i skuffen
Tackar, inte helt nöjd med resultatet av lackjobbet jag gjorde på skärmkanterna men vad ska man göra när man inte har tillgång till en komplett lackverkstad
Tackar, inte helt nöjd med resultatet av lackjobbet jag gjorde på skärmkanterna men vad ska man göra när man inte har tillgång till en komplett lackverkstad
Sen är det ju mycket svårare att få till det perfekt när man lackar själv. På bild ser det ganska bra ut iallafall
Tackar så mycket go vänner jo det känns som att rosten för stunden är borta, ska lyfta av fronten ngn dag å kolla lite där också. Ljudet ja, jag har dragit nya elkablar och monterat nya förstärkaren, sen fick jag dille och installerade gamla förstärkaren, drog el och lågnivå samt smackade ihop en baslåda med en 8 tums bas i 240:in så nu har jag lite dunka dunka där också tog allt som allt 2,5 timmar.
Då var man här igen :-) rosten höll sig borta fram till i år, vid däckbyte såg jag att höger framskärm nere vid tröskeln samt höger bak nere vid skarv mellan tröskel och bakskärm börjat bubbla sig och låter krisp krisp när man trycker där... ska man skratta eller gråta?