4228
Sök

Ringde Simons - sjuk upplevelse!

671 Inlägg
30 maj 2007
Trådstartare
n0ll skrev:
herregud. hur kan dom ha nån sån vid säljtelefonen? jisses. tycker du även ska kolla om inte avgassystem från vectra b 2.2 -01 kan passa smile risken finns.

bra tips!

Second is the first loser

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
30 maj 2007
har själv faktiskt jobbat på telia support. Och jag förstår inte ibland hur endel ens lyckas att hjälpa kunderna när dom inte ens får ordning på sin egen dator dom sitter vid smile

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

volvoraggare
4 776 Inlägg
30 maj 2007
ja telia är ju inte så smarta asså

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

1 072 Inlägg
30 maj 2007
Kan säga att 3G´s trådlösa bredband är lika sorgligt. Okunnig personol OCH inte ens tekniska supporten visste att man kunde koppla in extern antenn till modemet. Har nu suttit i 4mån utan bredband och ringt/mailat/skickat brev om mitt problem. Hade insticks kort innan och begärde uppgradering till Turbo3G. Får hem ett USB modem utan mottagning.. 4mån bara för att de inte fattar att jag måste byta kort till ett insticks kort!!!!!!!!! IDIOTER!

555 Inlägg
30 maj 2007
Alla jäkla bredbandssupport suger fett, de går alltid igenom samma sak som aldrig är problemet.

665 Inlägg
31 maj 2007
hahahahahhaah  smile

Vag - Carsoft 6.5 finns, hör av dig om du behöver hjälp
Lackerings jobb kan ordnas (Lackbox)

Rent A Retard !
674 Inlägg
31 maj 2007
vad det gäller bredband så skaffa comhem har aldrig haft problem med det tongue.. då behöver du inte ringa till supporten heller coolbig_smile

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

4 571 Inlägg
31 maj 2007
Kan hålla med om att kompetensen på Telia sjunkt Väldigt mkt på senare år.

Tidigare var det det callcenterföretag jag jobbar för som hade supporten och vi var utbildade och det var mkt sällan gnäll på supporten och den var max 1 minuts väntetid på sin höjd.

Numera när dom flyttat det är det pinsamt vad lite "supporten" kan för någonting.
Samt att väntetid över 15 minuter för att sedan prata med "kerstin 52" som tycker att min router orsakar att jag tappar synk :S

Saaboholic
3 129 Inlägg
31 maj 2007
hahah big_smile då skulle du sagt te den andra "byt ut kollegan din hon kan ju mindre än min 5-åriga dotter" oavsett om du har någon eller inte så är det förnedrande men behärskat wink

"Liberty of thought is the life of the soul"

volvoraggare
4 776 Inlägg
31 maj 2007
oavsätt om man är telefonsupport på felia eller simons så ska man fan ju veta vad man håller på med

Volvo-driver
91 Inlägg
31 maj 2007
Tröttnade på glocalnets support. Det värsta var fatkistk väntetiden. Hade strul med internet, kommunikationen mellan mig och basstationen. Det resulterade i många samtal med flera olika personer. När en av dem till slut säger "Vem har sagt det?", då jag förklarade att en nedgradering skulle ske direkt utan extra kostnad (då det var en uppgradering som skapade problemet), vart jag så förbannad att jag hotade med att skicka en faktura till henne på min tid, samt alla samtalskostnader. Har nu beställt ComHem, byter här i dagarna.

Volvo till folket!

volvoraggare
4 776 Inlägg
31 maj 2007
tele2 brukar vara ha bra att göra me också

320 Inlägg
31 maj 2007
fast sämst är  NetatOnce.........

Sök