3935
Sök

( Em Kval ) Danmark - Sverige

262 Inlägg
2 juni 2007
tråkigt slut
det hade varit roligare med 4-3 till Sverige

SSS -12
3 217 Inlägg
2 juni 2007
I ärlighetens namn tyckte jag slutet var högst dramatiskt om jag ska vara ärlig...

Hade nog varit betydligt roligare om straffen fått bli slagen, men man ska inte vara kräsen och bitter! Vinst är alltid vinst... Så är det med det!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

fotointresserad
2 307 Inlägg
3 juni 2007
Man kan ju undra vem som kommer vara den mest hatade dansken ett tag framöver iaf =P men visst, bra för oss svenskar(även om idioten var en dansk bosatt i sverige) men tråkigt för danskarna och framförallt för sporten! Pinsamt att säkerheten var så pass dålig som den var!

Majestas
1 319 Inlägg
3 juni 2007
Trådstartare
Det var en bra Match.. Den hade fan allt! smile, tråkigt slut, hade gärna sett straffen blivit slagen...

Men vilken vändning Danskarna gör! Och så slutar det på det här viset sad..
Den där Danska suporten som tog tag i dommaren, han är nog inte populär i danmark wink

Team VeboTrim

2 123 Inlägg
3 juni 2007
_MaCCe_ skrev:
Det var en bra Match.. Den hade fan allt! smile, tråkigt slut, hade gärna sett straffen blivit slagen...

Men vilken vändning Danskarna gör! Och så slutar det på det här viset sad..
Den där Danska suporten som tog tag i dommaren, han är nog inte populär i danmark wink

Han kommer inte gå säker på gatorna om någon känner igen han, men det tycker jag bara är rätt.
Vilken jävla idiot rent ut sagt.

1 752 Inlägg
3 juni 2007
Som sagt vilken match!!big_smile Men vilka j*vla idioter det finns asså...Tror nog att Paoulsen ligger smårisigt till hos det danska folket nu iaf:P Men nått som man/jag vart väldigt ställd på var hur lite "vakterna" gjorde åt supportrarna som löpte in på planen! Hade det vart i England eller typ Tyskland så hade han som löpte in liggat golvad på planen tongue Men han fick ju gå upp på läktaren igen tyckte jag att dom sa! Helt idiotiskt i mina ögon måste jag då allt säga... Synd att det hände verkligen, hade vart en riktigt kanon match förutom slutet!tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Örebroare i exil
970 Inlägg
3 juni 2007
Ska bli intressant att se om matchen kommer spelas om, eller om Sverige tilldöms segern. För ni har väl koll på att det defenitiva slutresultatet ej är fastslaget än?

Hej FRA!

Sök