Evil: Kan du vara liiite seriös? Rapid är på ren svenska en skitbil. De strular mer eller mindre konstant. Ingen bil man köper öht, mer än i nostlagisyfte. För att använda din egna ord från en annan tråd så "trollar" du i svar #5, sen när du får ett "dräparsvar" i #13 (inklusive tydlig hint om att svaret är skämtsamt menat, notera "
" samt "
" ) så surnar du till o "moderar" ????? Ger man sig in i "leken" får man leken tåla eller hålla sig utanför, speciellt som moderator, dessutom så lämnar du öppet mål för ett helt ärligt svar från min sida
.Ingenstans så har någon ens varit i närheten av ett "övertramp". Jag förväntar mig självdistans & humor av en moderator faktiskt, o dessutom tycker jag inte att man skall "moderera" trådar öht där man själv är en stor del av orsaken till varför tråden "tappar tråden tillfäligt"
, sådana tendenser brukar dö av sig självt om man håller sig utanför eller spelar med, med tydliga noteringar om att man fattat det skämtsamma o skämtar tillbaka
.
Så vi kan med andra ord konstatera att Skoda Rapid är inte ett realistiskt råd, eller lika realistiskt som en ska vi säg...en Prius, utan plus
? De realistiska någorlunda rimliga råden blir främst då de tyska märkena som nämnts, möjligen Nissan 200SX (heter den så, den med 169 hästars Turbomotor o bakhjulsdrift från mitten av 90-talet typ?) o så förstås Volvo...
Mod: Frågor gällande moderering och andra frågor som inte gäller topic kan du ta i PM med en moderator.