skaffat mig en Jetta 1:a som ja ska fixa iordning lite, saker att göra innan den är klar är, motorbyte till en större bensinare till att börja med sen förhoppningsvis en TD, valsa skärmkanter, snöskydd till huven, solskydd till bakrutan och lite allmänt småfix. Häng med!
fick ta och valsa samt bredda båda främre skrämkanterna, i nuläget är allt valsat och breddat, skärmbreddarna sitter på och sikaflexet håller på att torka. mer bilder kommer imorgon
tjenare! idag sitter breddarna på platts! och jag hann även med att göra camber bak med hjälp av 2st 2mm brickor, en vardera nedre bult:) bara vänta å se om TOE inställningen blir.. tyvärr, eftersom jag är ganska ny här på forumet och inte är van att fota stegen när jag går frammåt så glömde jag att fota hur jag satte blickorna.. många vet redan hur man gör, men någon kanske inte vet så det får jag bli bättre på.
höjd efter kontroll bess av polisstoppet, åker i i garage och det som ska göras är -motorbyte förhoppningsvis -bygga nytt i skuffen för 2x15" basar -lite små pyssel