Tja, kan man få en 9-5 aero helt original i ladd, original effekt alltså, helt otrimmad att dumpa genom att bara sätta dit öppet sportluftsfilter? Vill bara kunna höra lite dump, eller blir väll mest det "Kvittrande" ljudet då det sitter återcirkulerande dump original. Behöver inte vara så att alla hör från 500m avstånd direkt eller nå överdrivet, men så att jag och de som sitter i bilen hör, det e la trevligt med lite kvittrande. Så slipper man "Fan vad den går, Har du turbo i den här?" idiot kommentaren
Skämt å sido, det är för min egna del jag vill ha ljudet, tycker det är gött med lite kvittrande vid gassläpp.
Blir nått kvalite sportluftsfilter för säkerhets skull, typ BSR's sportluftsfilter?
Hur ska man montera dit filter för bäst säkerhet? Sålångt bort från motor för att slippa värmebildning..- och så instängt som möjligt så ej damm kommer in vid körning av grusväg t.ex?
+ En fråga till.
Inte lätt att hitta någon 9-5 aero sedan med vinge, går det sätta dit själv efteråt? Segt att behöva filtrera och välja bort en fin 9-5a för att den inte har vinge, och ja det är ett krav, ser så porriga ut med vinge.