3265
Sök

Ghostrider haha

Skogs Arbetare
413 Inlägg
11 juni 2007
men dom flesta vet väll att det är nån furstenberg, eller blandar jag ihopp nån eller felstavat.

Go For It!!

385 Inlägg
11 juni 2007
Hur som helst så ska han nog vara glad för att inte alla vet vem han är.
Visst är det underhållande att se på filmerna, men vissa saker är verkligen idiotiska.

?
1 038 Inlägg
11 juni 2007
evilmaster skrev:
Evo-Danne skrev:
evilmaster skrev:

Är du tuff för att du vet vem det är? tongue

Öhh, nä, skulle ja vara de???

Alla känner apan

Jag känner inte honom och jag känner ingen som känner honom.
Anledningen till att jag skrev som jag gjorde var för att du använde " cool " precis som om du var cool för att du visste.. tongue Ta inte illa upp. hehe

Jaha, nä inte därför ja använde den, utan tyckte bara att den passa in nu när de är soligt ute....
Känner han inte persolingen, vet vem han är tackvare en vän som gjort film till Ghostriders filmernas bonus matrial:)

Sen vet väl istort sett alla vem han är som finns på forum som sporthoj osv....

Ingen fara på taket....

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

DFFL
9 020 Inlägg
11 juni 2007
Tompa_Vax skrev:
FireTraXX skrev:
Tompa_Vax skrev:
En jäkla massa hyckleri...

Har du aldrig kört för fort?

Vart får det ifråm, inte faan har jag sakt detta.
lite skillnad, jo, visst har jag det, 195, med arbetsbilen, PÅ AUTOBHAN, eller vad det nu heter.

Buuuuuullshitt.
Som om du aldrig kört vårdslöst i sverige?
Och skriv ordentligt så man fattar vad fan du skriver.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

11 Inlägg
11 juni 2007
Trådstartare
jag vet också att han kört och/eller kör på bana men det var ju inte riktigt det jag syftade på.

SSS -12
3 217 Inlägg
11 juni 2007
Tompa_Vax skrev:
Fuckface skrev:
Är inte denna tråden lite på 14-årsnivå? tongue

Varför är den det då??

För att den bygger på fullkomligt personliga åsikter och ett jävla käftande om det ena hit och det andra dit, den började inte ens bra!

Hade jag varit moderator så hade tråden försvunnit illa kvickt, den är fan en skam för garaget!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

DFFL
9 020 Inlägg
11 juni 2007
Fuckface skrev:
Tompa_Vax skrev:
Fuckface skrev:
Är inte denna tråden lite på 14-årsnivå? tongue

Varför är den det då??

För att den bygger på fullkomligt personliga åsikter och ett jävla käftande om det ena hit och det andra dit, den började inte ens bra!

Hade jag varit moderator så hade tråden försvunnit illa kvickt, den är fan en skam för garaget!

:thumbsup:

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

385 Inlägg
11 juni 2007
§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.

Kanske? ^^

?
1 038 Inlägg
11 juni 2007
mexarjonas skrev:
jag vet också att han kört och/eller kör på bana men det var ju inte riktigt det jag syftade på.

Det är väl bättre att det är en kille som är erfaren och som verkligen kan köra hoj å inte nån har lite sämre skills, som bara kke hunnit gjort en film och kört ihjäls sig eller ännu värre, någon annan....

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Sök