.. tycker du kunde ha penslat på dem rostiga remskivorna när du ändå hade allt nere, du som bytt och fixat med det mesta..
De e det som är hela grejen! Jag kör på "rost tema" jag har skrapat o sandpapprat allt exakt överallt o kört primer sen klarlack haha!! ska ta detaljkort sen får ni se
.. tycker du kunde ha penslat på dem rostiga remskivorna när du ändå hade allt nere, du som bytt och fixat med det mesta..
De e det som är hela grejen! Jag kör på "rost tema" jag har skrapat o sandpapprat allt exakt överallt o kört primer sen klarlack haha!! ska ta detaljkort sen får ni se
haha å fan!
hahaha japp! tycke delar som ligger ute i regnet just nu å rostar på sig
Det börjar närma sig, lite el koppling till tändspolarna! Snart så äntligen! Dock kommer hon bli till salu direkt hon är färdig om nån skulle vara intresserad.så måste sälja vissa bilar
Preliminärt så blir det till att göra klart henne på måndag eller tisdag! Så om de går lätt att ställa tändningen så blir hon mappad och klar!! Fett fränt! Tror ni jag längtar lite eller? men ja glad o spänd inför uppstart men sen att behöva sälja känns sådär direkt nu när man blir klar.. nu när man lagt ner så inåthelvete med tid o pengar
Nån som vill köpa? har en bmw 530i E60 2005a som också ska säljas!