tips på bra lackering i trollhättan. vad kostar de att lackera? allt ifrån en vinge kanske en kofångare....?
ligger ju en lakerare bakom fordons lokalerna på EFC skolan uppe vid kronogården .....vet inte vad det kostar å så men .. där finns det en iaf ..typ mittimot bently handlarn ...
ligger ju en lakerare bakom fordons lokalerna på EFC skolan uppe vid kronogården .....vet inte vad det kostar å så men .. där finns det en iaf ..typ mittimot bently handlarn ...
Trollack heter det nu ja, riktigt bra killar som öppnat nytt i dom lokalerna Ligger på Håjum, området mitt emot kyrkogården. Bara att åka dit och höra vad dom vill ha. Mycket beror nog på färgen, det är dyrt i omkostnader att köpa bara någon liter.
Mitt emot Lidl, bakom Bike om ja inte minns alldeles för fel så ligger det en liten lackfirma som kompisen hade inne sin bil hos... Hör med Bringy!
Finns väl inget Lidl vid Bike? Men området vid namn "Håjum" ligger brevid Lidl, kommer du från city så kommer området innan Lidl, fordon ligger ju b.la. där.
Har oxå hört att Trolllack är bra!
Priset är ju beroende på va som ska lackas, min kofångare och högra sidokjol ska på lack nästa vecka (v.50) men de tog ja på försäkringen! dom räkna med reparation slip, grund å allt de där så skulle de kosta drygt 4k...detta var på Saab!
Det är mina polare som äger Troll lack (Nicke & (Lillen - Micke) Det ligger på vänster sida om håjums kyrkogård (om du kommer ifrån centrum vill säga) AMU - Fordonsteknik låg där förrut fast lite längre ner på gatan Dom är seriösa & mycket duktiga (kan varmt rekomendera dom) Skall själv skicka min 900turbo på hel lack där senare i vår