Tjenare och välkommen till min projekt tråd som gäller min Audi A4.
Börjar med en liten historia.
I lite mer än 2 års tid så körde jag bmw men pga att jag och min sambo skaffade hund så funkade det inte längre med att ha en Coupé.
Började kolla runt lite efter diverse bilar och hamnade i vägskälet mellan en Mazda, saab och en Audi.
Efter lite funderingar så fick det bli en saab. Riktigt rolig och bra bil men på tok för dyr för att äga.
Under nästan 4 månaders tid så kollade jag efter ny bil och väntade och väntade på att den där perfekta bilen skulle komma upp.
Tillslut kom det upp en bil.
En Silvrig Audi A4 1.8TS Quattro Pro-Line.
Föll direkt för den och bestämde träff med firman.
Så en Fredagsmorgon satte sig jag och polaren i bilen och brände iväg till Stockholm, sissådär 48 mil tur och retur.
Och hem kom jag med en ny bil. En Audi. Så som jag drömt sen barnsben att ha en Audi men det har aldrig blivit av att jag skaffat en. Men nu så! Och nu ska det fixas till!
Det här är bilen 2 dagar efter inköp och det som jag utgår ifrån.
Bilen har sen tidigare sänkfjädrar av okänt märke samt RS4 fälgar på dubbfria Achilles. Finns inga sommardäck dock.
Dessa fälgar kommer fortsätta att aggera som vinterfälgar men kommer snos om med dubbdäck inför nästa vintersäsong.
Så. Det jag vill ha gjort med bilen är att ta tag i småfelen och räta till dom samt fixa min egna lilla touch!
I nästkommande inlägg kommer jag lägga in vad jag gjort hittills samt vad som ska hända i framtiden.
Ha det gött så hörs vi i nästa inlägg!