Riktigt kvalitetsarbete det där. När sparkar du igång den så vi får höra musiken
Så fort som möjligt. Vill ha på ljuddämpare och kylare första bara, samt lite mindre eljobb som jag håller på med för att få dubbla bredbandslambda att funka.
Lovar en ljudfil när det är klart
Problem är till för att lösas, och lösningar är till för att revolutioneras. www.dinjacka.se - Kläder för dig som vill bli igenkänd!
Precis som jag har skrivit så ska jag bjuda på en ljudfil också, men jag vill inte göra det förrän jag har haft tid att få till tomgången. Det låter aldrig riktigt rätt vid typ 1100rpm Sen vill jag ha något vettigt att filma med också, som kan ta upp ljud ordentligt.
Problem är till för att lösas, och lösningar är till för att revolutioneras. www.dinjacka.se - Kläder för dig som vill bli igenkänd!
Jag har sedan länge lovat att bjuda på ett ljudklipp med dom nya grenrören. Av flera anledningar har det tagit tills nu innan jag kom till skott.
Dels har inspirationen dalat efter en intensiv vår, och dels så hittade jag ett annat projekt som jag har hållit på med nu under sommaren som hjälp att få tillbaka lite gnista. Och dels har jag inte velat filma/ljudinspela förrän jag har fått till tomgången.
Nu i förra veckan fick jag armen ur och rullade ut projektet ur garaget och slängde ihop ett litet klipp.
När jag ser att den här tråden är uppdaterad tillsammans med 100 andra väljer jag alltid någon av dina trådar först det om något borde vara inspiration
När jag ser att den här tråden är uppdaterad tillsammans med 100 andra väljer jag alltid någon av dina trådar först det om något borde vara inspiration
Now that's nice to hear