Hej igen, har ett dilemma vilken skulle ni välja ?
Audi S3 sportback (liten och bekväm, bra andrahandsvärde) BMW M135i (lite roligare att köra med sin backhjuldriven motor men kanske inte lika bra andrahandsvärde tycker jag) A45 AMG (lite dyrare att äga och att köpa)
Ute efter en del prestanda men ska också vara lite bekväm med två bra platser bakom för barnen just nu lutar mot S3:an
Hej igen, har ett dilemma vilken skulle ni välja ?
Audi S3 sportback (liten och bekväm, bra andrahandsvärde) BMW M135i (lite roligare att köra med sin backhjuldriven motor men kanske inte lika bra andrahandsvärde tycker jag) A45 AMG (lite dyrare att äga och att köpa)
Ute efter en del prestanda men ska också vara lite bekväm med två bra platser bakom för barnen just nu lutar mot S3:an
A45 AMG har jag kört. DEN är kul! Dessutom har de mappat om den och den klämmer väl ut sig cirka 400 Hk i nuläget. Enbart databox som det är pillat med. Den gnyr lite lätt när den släpper alla 4 hjulen på torr asfalt och sedan så slungas man iväg... Har du råd så köp!
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Har haft chansen att lägga några mil i en A45 och håller med föregående talare. Grymt rolig bil. Rapp som attan men finns fortfarande komfort. Hade valt den före en Audi alla dagar i veckan men sen kanske jag inte är helt opartisk ;-)
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.