På nya motorn ser det ut såhär. https://www.dropbox.com/s/yohq9ntyh872b … 9.jpg?dl=0 Jag har fått i motorn och allt funkar fint förutom att det sprutar ut bensin från där det inte sitter någon slang. Och det sitter även någon form av vad jag tror är en vakumklocka. Är det någon form av extra retur av bensin? Kan jag plugga den? Eller koppla på den på den riktiga returen? Alla teorier/fakta är välkommet.
Det är en bränsetrycksregulator, och det ser tu som att det är dubbla returer, tag annars och flytta över hela röret, var dock försiktig då den är av plast
Tycker det ser ut som att det sitter en plugg på den gamla motorn? Kan du inte flytta över den?
Ne dom är exakt likadana alltså ingen plugg. Skillnaden är att på den gamla motorn fanns det inte någon bränsletrycksregulator.
spillolja skrev:
Det är en bränsetrycksregulator, och det ser tu som att det är dubbla returer, tag annars och flytta över hela röret, var dock försiktig då den är av plast
Är inte helt säker på vad du menar. Och bilderna kanske är lite otydliga. Den andra returen sitter på ett annat ställe. Frågan är om man kan koppla in sig på den med en t-koppling?