2486
Sök

Vad händer det för skoj på midsommar då??

351 Inlägg
21 juni 2007
#61
en annan får ta de lungt, ska hjälpa familjen å flytta, men kanske åker ut en sväng på kvällen, de märks, smile

Våga Köra Sänkt

Kapten Långsam
185 Inlägg
21 juni 2007
#62
Drar till Spanien tidigt imorgon så får väl fira därnere sen på kvällen smile

645 Inlägg
21 juni 2007
#63
Eftersom att släkten kommer hit lär man sitta här och sen dra ut senare på kvällen, lite halvrund om foten typ. :-)


383 Inlägg
21 juni 2007
#64
Va avis ja blir på alla som håller sig längs västkusten..ska iof dit om 2 veckor så man får väl stå ut wink
Ihelgen blir det Vintjärn/Lenåsen i Dalarna för min del..smile

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.

Charkuterist
88 Inlägg
21 juni 2007
#65
Stor fest med grillning och div lekar här hemma i trädgården. Bara en massa goa kompisar. Precis satt upp två partytält så regn ska inte vara några problem.
Vi ska börja tidigt firande imorrn runt 10-tiden.

Trevlig Midsommar!!

teknisk konsult, inriktning konflikthantering.
444 Inlägg
21 juni 2007
#66
Jobba och sen ta det fruktansvärt lugnt, något man gjort sig förtjänt av enligt sin egen högst personliga uppfattning.

Man köper int nå nytt, man köper nå gammart som racklar så man lär sig nå

GTI Power
76 Inlägg
21 juni 2007
#67
joo sitta hemma ensam och kolla på film typ..

Nisse! från man-power.

4 554 Inlägg
21 juni 2007
#68
alpinestar325 skrev:
lysekil för mej med...kommer med båten som alltid spelar högst i gästhamnen...=P
ses där då! vad för båt har du? kommer med ligga i gästhamnen tro jag


ryttersson skrev:
Åk inte till tjörn ..... tjörn å orust är inte så bra som det ser ut anser jag.... det är fint men folket där är inget å hurra för..... själv ska jag till grebbestad
va säger du gör gojja:D fel på oss;) nä de e sant det är nog inget större drag med tanke på att  allt folk lämnar öarna och drar till lysekil smögen och grebbesta, om du nu ska va nånstans så är mollösund ett hett tips för där kan de allt bli drag


Sök