2576
Sök

baklyktor audi a4

21 Inlägg
22 juni 2007
Trådstartare
Nu är de nya baklyktorna på iallafall :-)
Alltid nått,

Ska på med en sportgrill / nya sido speglar... Nått tips vars man kan hitta snygga sådanna? M3 Speglarna ser väl bra ut?

Kolla gärna in baklyktorna under projekt a4.

Thorssa
22 juni 2007
M3-speglar ska sitta på en M3, inte på en Audi wink

VW-nörd?
4 332 Inlägg
22 juni 2007
Audis egna är väl egentligen snyggast? De som sitter på RS modellerna osv

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
22 juni 2007
Mortalis skrev:

Det ända som skiljer är att spegelkåpan är kromad eller matt aluminium-färgad, är olika på olika modeller. Och jag tycker inte att det är så snyggt med olika stora speglar på passagerar och förarsidan wink

Jag har ett par speglar från hova som heter RS. Jag är i alla fall nöjd med mina speglar.
Senast redigerat av Mäki (22 juni 2007)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Thorssa
23 juni 2007
Mäki skrev:
Mortalis skrev:

Det ända som skiljer är att spegelkåpan är kromad eller matt aluminium-färgad, är olika på olika modeller. Och jag tycker inte att det är så snyggt med olika stora speglar på passagerar och förarsidan wink

Jag har ett par speglar från hova som heter RS. Jag är i alla fall nöjd med mina speglar.

Där håller jag verkligen med! Stör mig på de olika storlekarna på min bil tongue Skulle vilja ha en av vanlig storlek på höger sida, ingen som har en casablancavit som ligger o skräpar? wink

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
23 juni 2007
Thorssa skrev:
Där håller jag verkligen med! Stör mig på de olika storlekarna på min bil tongue Skulle vilja ha en av vanlig storlek på höger sida, ingen som har en casablancavit som ligger o skräpar? wink

Kolla på blocket lite då och då, dyker väl upp där, eller det kanske till och med finns på Realcar. Sen är det ju bara att lacka den smile

3 627 Inlägg
23 juni 2007
Men det går ju att få tag på en spegel som har samma storlek om jag inte minns helt fel? Men fattar inte vrf dem gjort så, sånt jävla puckosystem tongue

Har inte RS4an lika stora speglar på båda sidorna?

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
23 juni 2007
ToXtreme skrev:
Men det går ju att få tag på en spegel som har samma storlek om jag inte minns helt fel? Men fattar inte vrf dem gjort så, sånt jävla puckosystem tongue

Har inte RS4an lika stora speglar på båda sidorna?

Precis! Det jag menade med förra inlägget att han skulle hålla lite utkik.

Det verkade som RS4 hade det. Satt i alla fall lika stora på holyday´s RS4

Sök