Tänkte bara skriva av mig litegrann, blev så jävla störd på en idiot igår.
satt på en uteservering igår kväll med lite kompisar o festade, gick väl på toa eller nåt o lämnade prylarna på bordet, polarna satt ju där så det ska ju inte vara nån fara med det tycker man, när jag kommer tillbaks är min kamera o cigg o en zippotändare borta, ingen hade sett något. Kikar runt lite o hittar en snubbe som knatar runt med kameran i högsta hugg! Kliver ju självklart fram o ber att få titta på korten, men han vägrar, säger att han jobbar på serveringen med o ta festkort. Blir irriterad efter ett tag o vi står o skäller lite på varann, sen drar idioten med mig till utgången där vakterna står, bara o tacka.
Förklarar för dem som tar kameran från honom o visar mig bilderna, mina bilder från festen jag var på innan, vakten känner både mig o mina polare så han bara gav mig kameran.
Hur jävla puckad får man bli? Vet man att man snott något så går man väl fan inte o bevisar det eller? IDIOT!! Han hade fan inte ens vett o skämmas, stod fortfarande o kaxade sig tom efter vakterna gett mig kameran!
Nu var ju inte jag så smart heller, full o dum som jag var så tänkte jag ju inte på tändaren eller ens o anmäla honom. Men jag var så förbluffad av idiotens sätt att jag glömde det!
Har ett fint kort på honom o hans brud på kameran med, kanske funkar o anmäla honom i efterhand?
Det finns många puckon där ute, så ta hand om er!