Köpte en begagnad bil idag ägaren var osäker om den hade webasto parkeringvärmare också. Men kollat i manualen/pärmen står det att den har det men ingen fjärr eller något finns. Vars är dessa installerade för att checka att bilen har en? Ev köpa till fjärr och mottagare. Är en Peugeot 407 2005 diesel.
På nyare bilar sitter det nästan alltid en sådan. I ditt fall vet jag inte. Titta på Torpedväggen eller troligare: Bakom fronten. Kan även sitta framför hjulhusen. Under bilen ska det titta ut ett litet avgasrör i metall.
På bilden ska det monteras en där reläet hänger ner.
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Myntfacket till vänster om ratten hade min 407a en dosa med tidur och direktstart
I dagens läge behövs det programmering för att eftermontera tidur. Men då kanske det var lite lättare får vi hoppas. Vi får även hoppas att det sitter en värmare som dessutom fungerar så slipper TS köra runt i scooteroverall till vintern.
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Myntfacket till vänster om ratten hade min 407a en dosa med tidur och direktstart
I dagens läge behövs det programmering för att eftermontera tidur. Men då kanske det var lite lättare får vi hoppas. Vi får även hoppas att det sitter en värmare som dessutom fungerar så slipper TS köra runt i scooteroverall till vintern.
Var nog standard på dom på den tiden har jag för mig
Presidento saknar signatur
Kör:
Golf 1.6 TDI 4MOTION -17
Opel Insignia AT 2.0 CDTI 4x4 OPC -13