Bytte vänster drivaxel samt båda stötdämparna fram i helgen. Satt J-spec coils o hade tröttnat på att de studsa överallt. Satte dit nya sachs dämpare o sen vparts sänkfjädrar, sänkte ner bilen på backen. Skulle starta för o backa ur garaget, stod o nötte på startmotorn i kanske 20 sekunder innan den hoppade till liv o gick som vanligt igen. Sedan dess har problemet hållit sig kvar, motorlampan lyser samt anti-sladd service erfodras.
Bilen var inne på en verkstad här i byn idag för felsökning men inga felkoder hittades.. Verkstan sa att han visste inte överhuvudtaget vad de var för fel o att han inte vågade de sig på de och att jag skulle kontakta volvo. Men innan jag gör de tänkte jag kolla om någon här har varit med om samma nån gång eller något? Är i desperat behov av hjälp!
Inte den blekaste, dem hade gått hem när jag kom o hämtade bilen. Ska ringa imorgon och fråga, bilen har inte krånglat tidigare. Har servat med ny olja filter o stift för knappt 1 månad sen, bränslefiltret är bytt för 2 månader sen. Nått hände när vi hissade upp bilen, tidigare under dagen hade vi kört lite med släpp o den gick rätt tungt o så.
Halloj, har precis kommit in o har löst problemet. Var en kontakt som sitter precis bredvid spridarna som hade lossnat. Ryckte lite i kablar o sånt o kände då att denna inte var i klickad. Vet inte hur de kan ha gått till eller varför men nu är alla bekymmer borta!