heej, jag letar efter en säker knapp att ha till min varvtalsregulator till min a-traktor, ( och försök inte trycka ner mig bara för att jag har en a-traktor det är faktisst också ett fordon)
men aja till saken jag har hört att det finns knappar som man måste hålla inne i 5 - 10 sek för att den ska funka. jag undrar om ni vet några sådana ställen där man kan köpa en sådan knapp? skulle vara jätte hyggligt om ni vet något sådant place. tack på förhand mvh Strid
Hur menar du med "säker" knapp? Att du inte kan slå på den av misstag eller att polisen inte ska kunna stänga av den? Annars är ju en nyckelbrytare väldigt bra för alternativ 1. Bara att sätta den mellan sätena eller liknande.
varför inte koppla den till stereon vet en polare som hade det när fronten vi i så gick den som en vanlig bil å när den va borta så gick den som en a- traktor:)
eller ha en kabel hängandes med kabelskor under panalen, de hade jag för jag tror aldrig att polisen börjar dra isär elsystemet på bilen för att hitta varvreggen Jag blev stoppad 7 ggr, både i sthlm,västerås o i jönköping och det var aldrig några problem alls.
Naturligtvis , men angående knappen du ville ha, är det inte en reläästyrd knapp du letar efter? För relääer kan väl försena själva grejen.. typ som att inenrbelysningen inte slocknar direkt när du stänger dörrn.
varför inte koppla den till stereon vet en polare som hade det när fronten vi i så gick den som en vanlig bil å när den va borta så gick den som en a- traktor:)
jobbigt läge om polisen vill lyssna på musik medans han provkör
jag hade en knapp liggandes under stolen, men testade även det där med fjärrkontroll, men tog snabbt bort det då min(a) passagerare gillade att trycka på fjärren under färd
hur gör man? har en polare som vill testa koppla den till sterion men vi vet inte hur... tacksam för svar,'
jag hade en knapp liggandes under stolen, men testade även det där med fjärrkontroll, men tog snabbt bort det då min(a) passagerare gillade att trycka på fjärren under färd