944LTT i grunden där effekten minst ska dubblas och kunna bränna däck samtidigt som den är någorlunda fin att kolla på. Har bytta kaross så blev en 744 från -88 med taklucka istället. Haft tanken länge att jag varit mer sugen på... Visa mer
Japp! Dyra men var väll nästan värt pengarna iallafall 🤪
Min uppsättning var också dyra för skicket bytt ut det mesta så kunde nästan bygga ihop den i delar och varit billigare men är fin nu mycket nytt och lite begagnat
Denna var fin i chromet och nya blinkers men tyvärr var ett fäste uppe i chromet så att säga knäckt så satt med ståltråd lite tråkigt!
Min uppsättning var också dyra för skicket bytt ut det mesta så kunde nästan bygga ihop den i delar och varit billigare men är fin nu mycket nytt och lite begagnat
Denna var fin i chromet och nya blinkers men tyvärr var ett fäste uppe i chromet så att säga knäckt så satt med ståltråd lite tråkigt!
har varit i garaget i lördags och hann med rätt mycket! Kopplade in helskin framstolar från 960 i 740in och klädde om hatthyllan m.m Nu fattas bara att jag ska hitta ett innertak med taklucka sen är inredningen 100% klar! Fick även sänkt bilen lite (har totalt kapat 3.5 varv fram och 3 bak) och svetsade även en hylsa i fjäderskålen så att fjädern inte kan hoppa av där fram och punktera ett däck tex.
Fick gjort lite grejer i helgen, vad riktigt skönt väder så var till & Med ute och körde några mil. Lackerat front spoilern & väntar på addon fram som jag köpt utav v-parts. Fick även på usa fronten medans färgen skulle torka på spoilern och sen passade jag på att slänga upp dimljusen så man kan glida ordentligt
Lite före och efter bilder.. Är rätt så nöjd tyvärr blir det vad det blir med bättringsfärg men absolut helt klart värt det:) våtslipa och polera så smälter det nog in betydligt bättre!