2917
Sök

Garage i Skövde sökes akut!

Virtuell Designer
545 Inlägg
17 juni 2016
Trådstartare
Tjena!
Jag har precis flyttat till Skövde så nu letar jag ett nytt garage. Så någon här inne som har en garage-plats över i Skövde med omnejd..?
Ska få plats med en bil och gärna lite plats runt omkring så man kan pilla och greja lite under vinterhalvåret.. smile

Skrik till om vad som finns!
Går bra att kontakta mig här på PM, i tråden eller mejl: anton.stahlgren@gmail.com eller telefon: 073-0870294

Med vänlig hälsning, Anton

Turbo lover
555 Inlägg
17 juni 2016
Även jag behöver plats om du skulle hitta nåt stort.

Saab - Move your mind!
435 Inlägg
21 februari 2017
jag väckr upp den här tråden lite.
Jag söker även jag plats för att ställa av en bil, möjligheter till billyft är ett plus.
Måste finnas plats för att kunna meka.
Sökes desperat, omgående Skövde!

// Chantelle - SAAB-frälst SAAB-fanatiker.

138 Inlägg
21 februari 2017
söker jag med..

Turbo lover
555 Inlägg
22 februari 2017
Har eventuellt 1st plats över i mitt kallgarage. Hyran är inte helt billig (allt är relativt) men jag ligger å andra sidan och betalar den själv varje månad som det är nu. Skicka pm till mig om det är intressant.

138 Inlägg
10 mars 2017
har du nåt nummer jag kan nå dig på?

Turbo lover
555 Inlägg
10 mars 2017
Har skickat ett pm med mitt nr.

Saab - Move your mind!
435 Inlägg
10 mars 2017
Turbovin skrev:
Har eventuellt 1st plats över i mitt kallgarage. Hyran är inte helt billig (allt är relativt) men jag ligger å andra sidan och betalar den själv varje månad som det är nu. Skicka pm till mig om det är intressant.

Vart finns platsen? Kostar?

1 Inlägg
8 juli 2018
Tjena! Har precis också flyttat till Skövde och söker också garage dock bara för motorcyyckel men om det är många som söker kan man kanske slå ihop sig och hyra en större lokal

Har sett att det finns på blocket större industri lokaler osv men det är alldeles för dyrt för en enskild att hyra men är man 4-5 Pers är det överkomligt! Hör av er vid intresse så kan vi ju se om det går att få ihop tillräckligt med fölk

Saab - Move your mind!
435 Inlägg
8 juli 2018
Arvidenvidar skrev:
Tjena! Har precis också flyttat till Skövde och söker också garage dock bara för motorcyyckel men om det är många som söker kan man kanske slå ihop sig och hyra en större lokal

Har sett att det finns på blocket större industri lokaler osv men det är alldeles för dyrt för en enskild att hyra men är man 4-5 Pers är det överkomligt! Hör av er vid intresse så kan vi ju se om det går att få ihop tillräckligt med fölk

Hej. Hade glömt av denna annonsen.
Det är väldigt svårt med garageplats I Skövde. Tanken om att gå ihop några för en lokal har funnits men har ej hittat intressenter. För en tid sedan så blev jag erbjduen en garageplats en but utanför Skövde som jag skrev  hyreskontrakt på. Så just nu är det lugnt för min del då jag hittat vad jag sökte men hopps ni får ihop några som vill dela smile

Turbo lover
555 Inlägg
3 mars 2019
Aktuellt igen för min del då jag kommer bli av med mitt garage senare i år, så ingen panik ännu..

193 Inlägg
3 mars 2019
Jag är intresserad av en mekplats i eller omkring Skövde

193 Inlägg
16 maj 2019
Här har ni en till som söker i skövde!

1 Inlägg
4 november 2020
Tjena!! Har ni fått ihop något? Jag söker också garage i Skövde där jag kan meka. Hör gärna av er om ni vet något big_smile

Sök