3148
Sök

Styling till Saab 9000 CSE -93

687 Inlägg
4 juli 2007
Trådstartare
Hej!
Jag skulle vilja ha lite stylingtips till en Saab 9000 CSE 2,3 T -93a.
Ganska svårt att hitta schyssta grejer. Det jag funderar mest över just
nu är sportratt samt kjolpaket. Någon som har en spaning om var man kan få tag på sådant?

Mvh
Daniel

687 Inlägg
4 juli 2007
Trådstartare
Själv så är jag faktiskt inte så förtjust i sådana. Jag vill hellre ha en ganska "clean" bil med snygg lack hela vägen runt om. Så dekaler kommer det nog bli ganska få av. Men tack ändå för ett första inlägg. smile

Saabvilde!
1 708 Inlägg
4 juli 2007
Ett Aeropaket kanske ? big_smile Vita blinkers fram och sidan (om du nu inte har det) Gripendekal C-Stolpe. schysta rims, tonade rutor, lackade speglar, handtag, lister, ögonlock kanske ? ;D Hur låter det ? ;D

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

687 Inlägg
4 juli 2007
Trådstartare
Vita blinkers är redan fixat. Tonade rutor och fälgar har jag också sett ut. Ögonlock från realcar står också på beställningslistan. Hellackering funderar jag på att göra hos stylingkompaniet, någon med erfarenhet av deras lackeringsjobb? Mitt största problem ligger nog mest runt sportratt med nav samt kjolpaket.

Här har jag ett exempel på kjolpaket som är hetaste kandidaten just nu:

http://www.blocket.se/vi/4398086.htm?ca=7_s

Vad tros om detta?

Saabvilde!
1 708 Inlägg
4 juli 2007
Okej, det är ett mycket snyggt paket, men det är ju till 9000 CC och CD men det kanske går att fixa till din med ? smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Living in the fastlane
128 Inlägg
4 juli 2007
Tona rutor? Köpa 18"? , sänka bilen?, kolla Speedparts ifall de har kjolar till 9000 eller realcar

Inläggskritiker
990 Inlägg
5 juli 2007
Checka in min 9000, så får du blir du nog sugen på stilrent smile

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

3 295 Inlägg
5 juli 2007
eller kolla in min och du vill lite annan inspiration.. big_smile

Sök