2840
Sök

T4-emblem och sidomarkeringar

304 Inlägg
4 juli 2007
Trådstartare
Är det någon som vet vart man kan hitta ett T4-emblem till V40?
Jag behöver egentligen bara en "4" för att ett T sitter ju redan där tongue

Sen undrar jag också vart man kan köpa vita sidomarkeringar som inte är allt för dyra till Fas2. smile
Senast redigerat av Rednik (4 juli 2007)

820 Inlägg
4 juli 2007
Säljer inte volvo sådana?

1 833 Inlägg
4 juli 2007
Sidomarkeringar:

Creatix.se:  http://www.creatix.se/Shop/Application/ … hp?Id=1578

Emblemen får du nog köpa på Volvo.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

304 Inlägg
4 juli 2007
Trådstartare
Squadron skrev:
Sidomarkeringar:

Creatix.se:  http://www.creatix.se/Shop/Application/ … hp?Id=1578

Emblemen får du nog köpa på Volvo.

Tack. Jag får väl traska in på Volvo någon dag och kolla då, Hur mycket tror du det skulle kosta?

Btw... Kan lacken skadas när man tar bort emblemet och vilket lim ska man använda?

Giftig
419 Inlägg
4 juli 2007
Det tror jag då inte att den blir...och emblemen brukar vara för"limmade" med en speciell slags dubbelhäftande tejp. Och ska du ta bort det så är det bara ta tandtråd eller nått å dra sen polera bort lim resterna så kommer det inte synas nått

LTJD

8 Inlägg
6 juli 2007
det kommer inte att bli några problem med lacken, emblemen byts ut hela tiden i fabriken pga att folk råkar sätta fel osv och några lackskador framkommer ej då.
kan iofs bero på att de är så färskt dit satta också men jag vågar nästan lova att det inte kommer synas något mer än att lacken kommer vara mörkare smile

If you are refering to me, I demand that you speak more clearer in the Queens English

45 Inlägg
6 juli 2007
emblemet borde ligga på starx över 100 lappen

T4-din dröm, min verklighet............

304 Inlägg
6 juli 2007
Trådstartare
Tack för alla svar smile Ska köpa ett 2.0T-emblem istället för annars kommer alla "hata" mig tongue
Åker till Volvo imorgon, hoppas att dom har öppet... Ska även köpa en bult till hjulen för att det saknas en o_o

Sök