4406
Sök

Lågnivå Golf 2004????

155 Inlägg
6 juli 2007
Trådstartare
Hej..

Har idag inskaffat en Golf TDi 2004 big_smile

Tänkte skicka in lite ljud i den under någon helg. Kan man få ut lågnivå ur org stereo?
eller är det bara att köpa en ny spelare och slänga in.?

///micke

Drive fast. Live freeeeeee

155 Inlägg
7 juli 2007
Trådstartare
Ingen som har en anning?????

Vill börja bygga i veckan. Och skulle gärna ha kvar org stereon för att behålla org finichen.
Men om det inte går så får det nog bli en grym KEENWOOD igen...

///Micke

med lem
1 925 Inlägg
7 juli 2007
det går helt utan problem ! 

det enda du behöver är en http://mds.se/?artnr=2860402 ... sen kopplar du in lågnivå till den ! smile remoten kan du sätta til pos ljus bak eller någe sånt smile 

ström / jord antar jag att du kan själv smile

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

155 Inlägg
7 juli 2007
Trådstartare
_fillan_ skrev:

det enda du behöver är en http://mds.se/?artnr=2860402 ... sen kopplar du in lågnivå till den ! smile remoten kan du sätta til pos ljus bak eller någe sånt smile 

OK... Har någon dosa ifrån MDS som jag köpte till en 328 e46 en gång i tiden. Men den kopplar man på högtalar kablarna men ljudet disstade rejält med den.

Tror du att denna passar till min golf då? Vore kanon om den gjorde.

Och så om någon vet hur fan man får ut org stereon i en Golf V 2004 så skriv gärna det för det finns ju inga hål att köra in några nycklar i. Kanske får demontera halva panelen hehe.

///Micke

med lem
1 925 Inlägg
7 juli 2007
Mr_m skrev:
_fillan_ skrev:

OK... Har någon dosa ifrån MDS som jag köpte till en 328 e46 en gång i tiden. Men den kopplar man på högtalar kablarna men ljudet disstade rejält med den.

Och så om någon vet hur fan man får ut org stereon i en Golf V 2004 så skriv gärna det för det finns ju inga hål att köra in några nycklar i. Kanske får demontera halva panelen hehe.

///Micke

en polare har samma adapter till sin bil, volvo s80 med org stereo, 2st 12" Jbl basar, macaduiosteg,,,spelar som saaaaatan

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

155 Inlägg
7 juli 2007
Trådstartare
_fillan_ skrev:
Mr_m skrev:
_fillan_ skrev:

///Micke

en polare har samma adapter till sin bil, volvo s80 med org stereo, 2st 12" Jbl basar, macaduiosteg,,,spelar som saaaaatan

Ok får kolla på en sådan då.... Ska man bara bestämma vad man ska köra för högtalare bara. Lutar åt ALPINE. Hade det i förra golfen och det pumpade på riktigt bra. Blir nog att slänga in nya skrikare samt mellanregister, 3-vägs samt en rejäl bas....

EDIT: kollade lite noggrannare på denna sak. Det ser ju ut som en sådan jag har som man kopplar på högtalarkablarna. Det står ju +/L-R  , -/L-R  . finns det inget annat sätt man kan få ut lågnivå på???

///Micke
Senast redigerat av Mr_m (8 juli 2007)

Sök