Undra hur det skulle se ut med S4 B6 originalfälgar på den där. Dom är ju rejält kantiga dom också men ändå riktigt snygga tycker jag. Skulle nog passa bra.
Undra hur det skulle se ut med S4 B6 originalfälgar på den där. Dom är ju rejält kantiga dom också men ändå riktigt snygga tycker jag. Skulle nog passa bra.
Jaa, dom hade säkert gjort sig bra på bilen! Få se vad man hittar på till sommaren Tack för tipset!
Är det bredare spårvidd nu än originalet ? Superjobb du har gjort !!!
Jo, det skiljer ganska mycket, har tex fått bredda bakskärmarna ca 3cm för att rymma hjulen, fram kvarstår det att göra det mer seriöst Tack så mycket!!
Och vad är vitsen med ett bygge som inte är godkänt och reggat(som man använder på allmäna vägar, så klart)? "Vem som helst" skulle väl kunna slänga ihop en 4-kraffsad 740 om man sket i alla regler och bestämmelser. Att få det godkänt är ju halva utmaningen Det är ju liksom det som är det tuffa med det hela, och det som gör att bilen är tämligen unik.
Tiden går fort och redan har ett år har gått, tänkte höra hur det går med bilen? Fixat några mer detaljer osv?
Vill även minnas att du var inne på turbokonvertering, hur har det gått?
Mvh Timmy
Hehe man svarar typ ca 3 år senare Ja, det har inte hänt så mycket mer, blev med småbarn (tvillingar) så blev lite andra prioriteringar Har då sett till att bilen används, varit på några lokala bilutställningar å träffar. Oklart vad som står näst på tur att göra med bilen, en sak är säker, den kommer inte säljas iaf Den står bra till i varmgarage, så den mår bara fint!