4208
Sök

Köpa en bärgare

129 Inlägg
23 januari 2024
Trådstartare
Hej
Vad kräver det för att man ska köpa en bärgare och jobba med att hämta bilar till en bilfirma?
Hur gör man?

MVH Aboud

4 190 Inlägg
23 januari 2024
Du behöver nog eget företag, transporttillstånd, körkort, YKB(?) samt försäkringar

* Voff voff *
10 737 Inlägg
23 januari 2024
Abbe1234 skrev:
Hej
Vad kräver det för att man ska köpa en bärgare och jobba med att hämta bilar till en bilfirma?
Hur gör man?

MVH Aboud

Vad exakt är en bärgningsbil för dig? Är du ute efter en bil som är registrerad som just bärgningsbil, dvs en som har bom/grind baktill?

Eller är det mer så att du söker en biltransportbil (tex en Sprinter med bilflak)? Som tyvärr ofta felaktigt benämns "bärgare", fast dom inte är det...

Över eller under 3500 kg totalvikt?
Senast redigerat av Brådhis (23 januari 2024)

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

129 Inlägg
25 januari 2024
Trådstartare
Brådhis skrev:
Abbe1234 skrev:
Hej
Hur gör man?

MVH Aboud

Vad exakt är en bärgningsbil för dig? Är du ute efter en bil som är registrerad som just bärgningsbil, dvs en som har bom/grind baktill?

Eller är det mer så att du söker en biltransportbil (tex en Sprinter med bilflak)? Som tyvärr ofta felaktigt benämns "bärgare", fast dom inte är det...

Jag köper trasiga bilar och lagar dem.

* Voff voff *
10 737 Inlägg
26 januari 2024
Abbe1234 skrev:
Brådhis skrev:
Abbe1234 skrev:
Hej
Hur gör man?

MVH Aboud

Jag köper trasiga bilar och lagar dem.

Kul för dig! Tror dock inte det svarar på en enda av dom frågorna jag ställde... smile
Senast redigerat av Brådhis (26 januari 2024)

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

Sök