2452
Sök

Extraljus på företagsleasingbil

1 Inlägg
tisdag 20:20
Trådstartare
Tjena, har en liten fundering. Har ett par extraljus liggandes, som jag skulle vilja sätta på min firma bil som är en leasingbil.
Min tanke va att sätta den via regplåtshållare där eventuella hål ej kommer synnas när bilen ska tillbaka. Tror ni det går? Min chef var lite osäker, då han svara mig att dom ska lämnas tillbaka i något liknande skick som vid uthämtning.
Eventuellt tänkte jag använda mig av XBB modulen så jag ej behöver klippa/använda strömtjuvar i original kablarna.

Original ljusen på bilen är helt värdelösa, då det är halogen?

Hur hade ni gjort?

Tack på förhand!

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 249 Inlägg
tisdag 21:10
adam_v skrev:
Tjena, har en liten fundering. Har ett par extraljus liggandes, som jag skulle vilja sätta på min firma bil som är en leasingbil.
Min tanke va att sätta den via regplåtshållare där eventuella hål ej kommer synnas när bilen ska tillbaka. Tror ni det går? Min chef var lite osäker, då han svara mig att dom ska lämnas tillbaka i något liknande skick som vid uthämtning.
Eventuellt tänkte jag använda mig av XBB modulen så jag ej behöver klippa/använda strömtjuvar i original kablarna.

Hur hade ni gjort?

Tack på förhand!

Fråga leasingbolaget.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

* Voff voff *
10 623 Inlägg
tisdag 22:39
Aldrig hört talas om att det gnällts på extraljus på företagsbilar. Granskningen vid återlämnande av företagsbil och privatleasad bil skiljer sig nog en aning... ;-)

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

7 Inlägg
för 2 timmar sedan
adam_v skrev:

Hur hade ni gjort?

Tack på förhand!

Tänker att det är upp till företaget och dem du leasade ifrån.

//afzel1us

4 473 Inlägg
för 1 timme sedan
Vad är problemet om inget kommer att synas,enl, TS...

Forummoderator
18 026 Inlägg
för 1 timme sedan
Jag har en företagsleasad bil...

https://www1.garaget.org/gallery/images/90/89434/89434-7f95f2c804ca8043707943f281396ade.jpg

Kör med XBB. Fungerar bra.
Senast redigerat av Hybrid_ (för 1 timme sedan)

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Sök