1926
Sök

Axamo Bilcenter AB, är de seriösa?

1 Inlägg
29 december 2024
Trådstartare
Tjena.

Ska åka och kika på en bil hos Axamo Bilcenter AB nu i den kommande veckan och vill veta ifall någon har erfarenhet av människorna som driver det. Läste lite om en killes erfarenhet i en flashback-tråd och fick lite av en klump i magen. Har ändå 2 timmar dit och det hade varit surt att tillbringa 4 timmar på att pendla fram och tillbaks utan att komma tillbaks hem med en ny bil.

Tack på förhand!

3 Inlägg
för 3 timmar sedan
Tja!
Köpt bil av de innan samt känner folk som köpt och har bra kontakt med ägaren! Det du hittar på Flashback är en FALSK recension som är även polisanmäld! De är noga med att skriva om det skulle vara nåt med bilarna samt han säger allt om bilen tom mer! Han är rak på sak och ärlig! Det är svenska avundsjukan tyvärr! Han har berättat att efter han var på en bilträff med sin Ferrari så kom den FALSKA recension upp direkt för folk är som de är och har inget bättre för sig! Läs gärna vad han som la upp recensionen har för inlägg man märker att alla hästar är inte hemma där! Den FALSKA recensionen drabbar ej seriösa köpare det bara åka o besöka honom han är skit trevlig och öppen!

285 Inlägg
för 2 timmar sedan
Karl_Svensson99 skrev:
Tja!
Köpt bil av de innan samt känner folk som köpt och har bra kontakt med ägaren! Det du hittar på Flashback är en FALSK recension som är även polisanmäld! De är noga med att skriva om det skulle vara nåt med bilarna samt han säger allt om bilen tom mer! Han är rak på sak och ärlig! Det är svenska avundsjukan tyvärr! Han har berättat att efter han var på en bilträff med sin Ferrari så kom den FALSKA recension upp direkt för folk är som de är och har inget bättre för sig! Läs gärna vad han som la upp recensionen har för inlägg man märker att alla hästar är inte hemma där! Den FALSKA recensionen drabbar ej seriösa köpare det bara åka o besöka honom han är skit trevlig och öppen!

Vad polisanmäler man en falsk recension för? (Vilket brott, alltså?)

3 Inlägg
för 2 timmar sedan
JN1975 skrev:
Karl_Svensson99 skrev:
Tja!

Vad polisanmäler man en falsk recension för? (Vilket brott, alltså?)

DET ANGÅR EJ MIG TYVÄRR! DET ÄR HELLER INGET ÄMNE ATT GÅ IN PÅ ELLER DISKUTERA OM!!

285 Inlägg
för 2 timmar sedan
Karl_Svensson99 skrev:
DET ANGÅR EJ MIG TYVÄRR! DET ÄR HELLER INGET ÄMNE ATT GÅ IN PÅ ELLER DISKUTERA OM!!

Jo, lite intressant. Förtal/ärekränkning är ju tex inte relevant om det gäller ett företag och inte en privatperson.

3 Inlägg
för 2 timmar sedan
JN1975 skrev:
Karl_Svensson99 skrev:

Jo, lite intressant. Förtal/ärekränkning är ju tex inte relevant om det gäller ett företag och inte en privatperson.

Detta var ju 2023 inte nu liksom!!!

Forummoderator
26 380 Inlägg
för 1 timme sedan
JN1975 skrev:
Karl_Svensson99 skrev:

Jag håller med..det här blev ju lite spännande ändå. Jag vill höra mer om hur detta har eller lär ha gått till.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Sök