Kallek89 skrev:
Growe skrev:
en liten skitbil är alltid bättre än en stor vräkig bil.. allt är sämre på dom stora bilarna utom utrymmet.. allt är svindyrt så en aygo c1 eller 107 är väll en av dom bästa om man inte bryr sig om komfort.. för den suger enligt mig även en 10år äldre seat arosa är bättre men det är ju bara komfort och ljudnivå annars är dom som alla små skitbilar stabila..
billiga däck billigare delar drar mindre bränsle. billigare att byta olja för mängden är mindre osv.. så bara bra grejer.. jag personligen tycker folk är idioter som sitter själva i sina v90 och tycker dom är smarta

Jag hade faktiskt en Aygo tidigare. Inga problem om man mest kör till gymmet och affärn. Rätt bullrig på motorvägen och inte mycket att köra om med men funkade OK. En Yaris som jag kikar på nu är ju ett snäpp rejälare men ändå litet.
åhh sorry läste fel.. jo yarisen är nog lite mer bil.
skulle jag välja en toyota skulle jag välja aygon eller Aurisen jag tykcer det är för liten skillnad mellan aygon och yarisen. storleksmässigt.. Aurisen är trevliga men klart dyrare men finns rätt mycket motoralternativ på dom som tex dieselmotor..och hybrid
Kör fort så hinner inget hända...