3017
Sök

Stereo- högtalaradapters

8 Inlägg
18 juli 2007
Trådstartare
Hej!

Köpte en ny stereo+högtalare härom dagen.
Nu är det så här att förut satt ju orginalstereon i och den var ju både bredare och högre, så de blir lite problem med den nya då den inte passar.

Men tänkte kolla om det fanns någon som vet vart man kan skaffa sig adapters för att få stereon och passa.

Har en Saab 900T -94 så om ni kunde hitta nåt bra till den skulle ja va tacksam för svar!

1 418 Inlägg
18 juli 2007
kolla på brl

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

Beroende av billjud
151 Inlägg
19 juli 2007
Sök på google, finns massor av återförsäljare för högtalaradaptrar, t.ex. Brl, Mds, Backes m.m
/Wikberg

"Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet - Farbro Barbro"

666 Inlägg
19 juli 2007
Inte göra en massa sånt klödd... åk till saab och köp det facket som jag har, kostar 140 så har du så så sterionpassar och ett mer eller mindre vackertfack att stoppa grejjer i

//Silver

8 Inlägg
19 juli 2007
Trådstartare
Ja de låter ju bra, finns det olika mått och sånt eller?

Fritidssysslande elektriker/Volvo doktor
695 Inlägg
19 juli 2007
Biltema har stereoadapter till Volvo och Golf vet ej om de har till SAAB men de är billiga där iallafall med sådant;) annrs kan man alltid hitta fint på skroten wink

Volvo-power, vad står annars V-power för?(:

666 Inlägg
20 juli 2007
Bara så jag förstod dig rätt... du har tagit bort orginal sterion och satt i en vanlig 1DIN-plats sterio... och har ett tomrum över eller under sterion... det är där som du monterar facket, det finns bara i en storlek, eftersom det ska täcka en DIN plats

//Silver

8 Inlägg
20 juli 2007
Trådstartare
Mm det stämmer.
Men jag litar på dig eftersom jag själv inte kan ett skit om dånt där:p

Sök