4311
Sök

Banor runt om i stockholm?

196 Inlägg
17 juli 2007
Trådstartare
Hej som topic säger så undrar jag om det finns några rekomindationer på banor där det är gratis / billigt att åka själv på fritiden och leka runt med bilen. Eller om det finns rekomindationer på andra ställen som man kan leka på.
Typ träna på att drifta, spinna eller bara almänt raca mot sig själv och tid uret eller kanske en eller flera polare på skojj.

Behöver inte vara en grymt bra bana eller så.. Bara det är tillåtet att vara där. Om ni förstår hur jag menar.

Edit: Hälst norr om stockholm..

Tack på förhand.
Tau
Senast redigerat av Tau (17 juli 2007)

One life, Live it!

196 Inlägg
18 juli 2007
Trådstartare
Ingen som vet om någon alls?!

One life, Live it!

383 Inlägg
18 juli 2007
Bana är det väl inte...men Solvallas jätte stora parkering vid ( golfbollen) ....den har även som en liten skogsdunge vid sidan av..som man kan åka runt. Vintertid är det kul där iaf big_smile
Senast redigerat av cutlass (18 juli 2007)

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.

196 Inlägg
19 juli 2007
Trådstartare
cutlass skrev:
Bana är det väl inte...men Solvallas jätte stora parkering vid ( golfbollen) ....den har även som en liten skogsdunge vid sidan av..som man kan åka runt. Vintertid är det kul där iaf big_smile

Hmm.. jo det e fan sant. Inte tänkt på det...
Får åka dit och kolla någon dag.
Tackar smile

Om det finns fler som vet om flera ställen så som denna och/eller banor eller andra bra "lek"platser så vore jag tacksam. smile

One life, Live it!

196 Inlägg
21 juli 2007
Trådstartare
Inga fler??

One life, Live it!

383 Inlägg
21 juli 2007
Tau skrev:
Inga fler??

åk till Barkaby flygfält....å lek lite wink

What I want in a guy...
and hell in his eyes.

196 Inlägg
21 juli 2007
Trådstartare
cutlass skrev:
Tau skrev:
Inga fler??

Hmm.. får man det då ? :p Fick för mig att man måste ha tillstånd för att åka där..

One life, Live it!

383 Inlägg
21 juli 2007
Tau skrev:
cutlass skrev:
Tau skrev:
Inga fler??

Hmm.. får man det då ? :p Fick för mig att man måste ha tillstånd för att åka där..

Måste man kanske ha..men om de inte står nåt om det så hur ska du kunna veta tongue

What I want in a guy...
and hell in his eyes.

196 Inlägg
21 juli 2007
Trådstartare
cutlass skrev:
Tau skrev:
cutlass skrev:

Måste man kanske ha..men om de inte står nåt om det så hur ska du kunna veta tongue

Haha, point taken wink Kan ju alltid dra dit och kolla.. Kommer snuten så får golfen trimma sig själv och byta plåtar snabbt som fan tongue

One life, Live it!

383 Inlägg
21 juli 2007
Tau skrev:
cutlass skrev:
Tau skrev:

Haha, point taken wink Kan ju alltid dra dit och kolla.. Kommer snuten så får golfen trimma sig själv och byta plåtar snabbt som fan tongue

Haha...jaja...självklart...eller spela blond om snuten kommer *för det kan väl killar med,eller wink?* hehe..skämt å sido,

What I want in a guy...
and hell in his eyes.

196 Inlägg
21 juli 2007
Trådstartare
hehehe.. Helt klart :p

One life, Live it!

Sök