3543
Sök

tvättad bilnyckel :(

1 268 Inlägg
20 juli 2007
Trådstartare
är hoppet ute om att den skall funka volvo butiken nästa eller? sad

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
20 juli 2007
beror väll helt på vad för bilnyckel de är men jag antar att de är en dos nyckel

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

1 268 Inlägg
20 juli 2007
Trådstartare
xorox_88 skrev:
beror väll helt på vad för bilnyckel de är men jag antar att de är en dos nyckel

jepp det är det

1 418 Inlägg
20 juli 2007
ta ut batterier och släng in den i ugnen på 50 grader i några timmar, fungerade med min mobiltelefon när den legat ute en regnig helg.

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

1 268 Inlägg
20 juli 2007
Trådstartare
Lindberg88 skrev:
ta ut batterier och släng in den i ugnen på 50 grader i några timmar, fungerade med min mobiltelefon när den legat ute en regnig helg.

låter som en ganska idiotisk grej.....

Herr
1 722 Inlägg
20 juli 2007
LazerHawke skrev:
Lindberg88 skrev:

Innan du idiotförklarar han kan du väl tänka till lite.

Det fungerar säkert att lägga den i ugnen i 50grader i några timmar som han sa, det tar ur all fukt ur apparaten, och den funkar säkert igen, har gjort samma sak med mobilen, den smälter inte om du tror det. 50grader är inte så farligt som du tror, grenröret på din bil kan bli upp mot 1200grader.

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

1 268 Inlägg
20 juli 2007
Trådstartare
LocKtar skrev:
LazerHawke skrev:
Lindberg88 skrev:

Innan du idiotförklarar han kan du väl tänka till lite.

Det fungerar säkert att lägga den i ugnen i 50grader i några timmar som han sa, det tar ur all fukt ur apparaten, och den funkar säkert igen, har gjort samma sak med mobilen, den smälter inte om du tror det. 50grader är inte så farligt som du tror, grenröret på din bil kan bli upp mot 1200grader.

idiotförklarade ingen jag bara konstaterade....

men okej

SSS -12
3 217 Inlägg
20 juli 2007
Eller så kan du helt enkelt dela dosan och använda mammas hårfön?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Diesel puffare ;)
161 Inlägg
20 juli 2007
Fungerade på min telefon oxå!! glömde telefonen ute under helgen.. tog in den la den ifs på elementet, satte ihop den dagen efter och den fungerade klanderfritt!!

Så prova 50C är ju inte så mycket!

//Andreas

Bygger en Fabia RSI = Snabbare och Snyggare!!

177 Inlägg
20 juli 2007
klantigt av dig lazer tongue
har du ingen reservnyckel ? smile

Neerd
1 596 Inlägg
20 juli 2007
gör som jag gjorde med vår saab nyckel:) du plockar sönder den så mkt det går... sen blåser du ett tag med trycklyft NOGA! sen lägger du den i en trasa  snurrar in den alltså.. sen låt den ligga på ett element över en natt.. så funkar det fin fint nästa dag big_smile

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

Sleeper
3 084 Inlägg
20 juli 2007
i annat fall så blev den ju ren =9

Edit: ursäkta för mitt dumma inlägg

Edit: oj det heter faktiskt ursäkta
Senast redigerat av Sushikocken (20 juli 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

1 268 Inlägg
22 juli 2007
Trådstartare
själva nyckeln fungerar testade idag.... men dock inte fjärrfunktionen.... förmodligen nån kortslutning....

Körv
3 535 Inlägg
22 juli 2007
Ni som fått vatten i telefoner: Det går inte att komma undan oxidering i kretsarna.

Tro mig, jag lagar mobiler dagligen wink

Truckdriving Man

864 Inlägg
22 juli 2007
decib3L skrev:
Ni som fått vatten i telefoner: Det går inte att komma undan oxidering i kretsarna.

Tro mig, jag lagar mobiler dagligen wink

Jepp, en del folk underskattar verkligen fuktskador. Dock så finns det ju alltid undantagsfall där telefoner blir fuktskadade men ändå fungerar klanderfritt efteråt. Råkade slänga in min Nokia 3510i i tvättmaskinen o lät den gå ett helt pass, letade som en tok efter telefonen efteråt, ringde tillslut efter den o hörde hur det lät från tvättstrecket. Den telefonen fungerar än idag...

Körv
3 535 Inlägg
22 juli 2007
Hehe.. Exakt, undantag finns det alltid smile Och nokias äldre telefoner är ju odödliga. Idag är det ju bara skräp som produceras.

Truckdriving Man

Sök