4251
Sök

Eventuell Flytt Till Gävle!

3 Inlägg
31 juli 2007
Trådstartare
Hej, Skall eventuellt flytta till Gävle och skulle vilja få kontakt med lite bilfolk,
Höra lite om hur pass utbredd bilhobbyn är i staden och möjligheter till Garage mm..

Tipsa gärna om vilka områden som är lugna och bra att bo i, samt mindre bra.

Tack på förhand!

Mvh Niklas J

Mvh Niklas

1 417 Inlägg
31 juli 2007
Skulle rekomendera att bo i valbo, där är det lugnt och bra. Moppedister lär du få dras med överallt iofs hmm
bilfolk finns det bland annat i forumet på www.gavleracing.se
Välkommen hit! smile

1 019 Inlägg
31 juli 2007
Bor i Sandviken, typ 2½ mil från gävle! Bra många bilintresserade som bor här om krokarna wink

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]

265 Inlägg
31 juli 2007
Nj85 skrev:
Hej, Skall eventuellt flytta till Gävle och skulle vilja få kontakt med lite bilfolk,
Höra lite om hur pass utbredd bilhobbyn är i staden och möjligheter till Garage mm..

Tipsa gärna om vilka områden som är lugna och bra att bo i, samt mindre bra.

Tack på förhand!

Mvh Niklas J

Jag bor inte kvar i Gävle länge, men du kan hålla dig brota från öster! Visserligen helt nyrenoverat där nu, typ alla byggnader, läget är bra. Men det kryllar av invandrare. Inte för att jag är rasist eller så, men typ ingen av dom talar svenska och det är skrikande barn tamefan överallt. Aldrig lugnt.

Nordost är inte heller något att hänga i julgran.

Sista tiden bodde jag på brynäs, var lugnt och skönt tyckte jag. Finns även Time där, pizzeria och lite annat så du behöver inte ända ner på stan för att handla. Är inte heller så värst långt från stan. Men hur är bostadsköerna där nu? Var då inte lätt att få tag på lägenhet när jag flytta dit.

-

huh?
10 427 Inlägg
1 augusti 2007
Davv3 skrev:
Bor i Sandviken, typ 2½ mil från gävle! Bra många bilintresserade som bor här om krokarna wink

Sen kan man roa sig att kasta in cyklar genom fönstren på bussar med gävlebor wink lol
(Hörde lite rykten under lumpentiden).

Sök