3696
Sök

Rockford, alpine eller carpower?

1 131 Inlägg
6 augusti 2007
Trådstartare
Nu har jag kollat runt lite och det är då dags å välja vilket mono-slutsteg som jag ska köpa.
Alla 3 ligger runt samma pris 2500:-

1. Rockford Fosgate Punch 325W   : Från Brl
  2. Carpower Power-1/1000D         : Från webshop.bertilssonautoelectronics.se
  3. Alpine MRP-M450                      : Från webshop.bertilssonautoelectronics.se

Lutar åt rockford lr alpine pga märkeskvalite, men carpower har högre uteffekt men frågan e om den e bättre?

474 Inlägg
6 augusti 2007
Jag skulle ha kört med Rockford..Men det är för att ja e torsk på dom prylarna & att dom låter grymt bra...

* Heaven Won´t Have Me And Hell Can´t Handle Me *

1 418 Inlägg
6 augusti 2007
Köp ett sinus live 1500 smile

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

191 Inlägg
11 augusti 2007
Kan komma med tråkiga nyheter om du inte vill vänta på steg i ett par månader ^^ Har nämnligen själv kollat på just carpower steget själv, var jefligt sugen på det.. men efter ett par månaders väntan på steget så fick jag höra att de inkommer i sverige först månadsskiftet september/oktober.. *-) Och Sinus Live 1500, beställde ett sånt, men de var inte lätt, fick nämnligen tag på ett av dom sista i Europa, kommer in på lager igen den 28:e sept om ja inte minns fel ^^ Heeeelt slutsålt. Bara så du vet ;P

Just another sick man in this sick world..

tokfrans
982 Inlägg
11 augusti 2007
sinus stegen är väldigt trevliga.. spelar på sjukt bra för pengarna!! kan ja lova wink

BilstereoNörd
576 Inlägg
11 augusti 2007
Carpower Power 1000D kommer i början på September enligt Monacor..
Och det är ett mycket välljudande effektstarkt steg, och kvalitéten är hög..
Carpower har en riktig kvalitéts kontroll, innan deras produkter släpps på marknaden så kollas allt i Tyskland av Monacor, vi har aldrig fått nått som vart trasigt.
Och vad gäller konstruktion, kretskort m.m så är det väldigt seriöst byggt..
Visst det kan verka va ett billigt märke, men det är bara billigt att köpa.
Synd att du inte kan provlyssna samtliga produkter och fått en verklig uppfattning..
// Tommy

Bertilsson Auto Electronics (SM-Guld Street Stock-10)
(Fysisk butik i Lidköping) Bilstereo, Multimedia, Xenonkonvertering m.m.
BAE SPLpro (dB-mätare)
Pioneer, Mohawk, Carpower, B2 Audio, Dragster, Impact, Hertz m.fl

tokfrans
982 Inlägg
11 augusti 2007
om sinus är av intresse tror jag att forde på LJudgaragen har nått hemma..! www.ljudgaragen.se!

Sök