2362
Sök

beck filmerna

602 Inlägg
19 augusti 2007
Trådstartare
tja, fan är det någon som vet varför den där gubben (josefsson) som hjälper beck och dom ibland varför är han dubbad i varje film? det stör mej:P

i will make you a offer, you can't refuse... //Vito Corleone

1 019 Inlägg
19 augusti 2007
haha ja det stör jag mej på som fan också big_smile är han inte engelsman eller vafan de va ;P

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]

Drop Shop
926 Inlägg
19 augusti 2007
han är tysk.
har de inte tagit upp de i typ nått filip o fredrik program?

Kungen i Lerbäckshult
718 Inlägg
19 augusti 2007
han e väl tysk å bryter på dålig svenska, så därför dubbar dom han..
d e vad jag har hört iaf!!

2 Inlägg
19 augusti 2007
han e tysk vill jag minnas,

min teori:
bland de bolag som finansierar inspelningarna av beckfilmerna så finns ett tyskt bolag och de har en clausul som säger att dom vill ha med nån tysk skådespelare som de slipper dubba över till tyska sen när filmerna ska vissa i tyskland, där beck-filmerna är mkt populära.

även nu i de nya beckfilmerna så är en tyska med, den tjocka polisen från tyskland som är kompis med martin är med i två filmer och hjälper till att lösa gåtor.

som sagt, bara min teori men skulle tipa på att den stämmer

johan

----------------------------------------------------
BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den

Körv
3 535 Inlägg
19 augusti 2007
johan_p är korrekt. smile

Truckdriving Man

106 Inlägg
20 augusti 2007
Stämmer bra, tyskarna är med och sponsrar och Beck går väldigt bra i Tyskland. Tyskarna som är med i Beck är kända i Tyskland så det gör väl sitt!
Jag själv är med i ett par filmer men det bryr sig tyskarna inte om, har inte fått skriva några autografer i alla fall:(

Klyphuggare
328 Inlägg
20 augusti 2007
bosing skrev:
Stämmer bra, tyskarna är med och sponsrar och Beck går väldigt bra i Tyskland. Tyskarna som är med i Beck är kända i Tyskland så det gör väl sitt!
Jag själv är med i ett par filmer men det bryr sig tyskarna inte om, har inte fått skriva några autografer i alla fall:(

Är det du som är grannen? yikes

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

263 Inlägg
21 augusti 2007
bosing skrev:

Vem är du i Beck filmerna då????? yikeshmm

Volvo-Real-Power!

106 Inlägg
21 augusti 2007
Har inte direkt någon huvudroll, är statist.
Kolla baksidan av "de japanska shoungamålningarna", är den utan glassögon, fick vara med på fodralet men det ger nog ingen Oskar. Är med lite i filmen också, fast syns knappt, var mest med för att se hur det går till och jag kan bara säga att det är många timmars jobb för några sekunders film!!!!
Thony_mannen skrev:
bosing skrev:

Vem är du i Beck filmerna då????? yikeshmm
Senast redigerat av bosing (21 augusti 2007)

409 Inlägg
21 augusti 2007
får man vara fräck och fråga vad man tjänar för en statistroll?

106 Inlägg
21 augusti 2007
Lite olika beroende på vad man gör, det vanliga är 300-350kr/gång, jag hade lite mer för erfarenhet och lite sånt! Ganska kul att vara med, fast lite långtråkigt ibland.

Sök