3077
Sök

World Of Warcraft?? Noen som spiller det om dagen da...

15 Inlägg
25 augusti 2007
Trådstartare
Er det noen world of warcraft fan her, eller er det for lite biler med i spillet? wink

Hehe... Artig spill da... smile Anbefales...

346 Inlägg
25 augusti 2007
Jag spelar en mage på Blodscalp.  mest för arenas. Lämnar dock wow så fort Age of conan kommer ut.

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
25 augusti 2007
Lirar WoW, på Earthen Ring. Men har inte varit online på 2 månader, är nog saknad där. ÄR kallad den galne jägarn

Lev livet, det kan ta slut fort

15 Inlägg
25 augusti 2007
Trådstartare
Age of conan? Hvordan type spill er det det er da? Blir det noe man kan sammenligne med wow eller? Jeg spiller en lvl 51 mage jeg om dagen...

Lett å henge seg opp i slike spill..

Monica

15 Inlägg
25 augusti 2007
Trådstartare
Ikke vært online på 2 mnd? darkwizard da, det er inte bra inte big_smile hehe... Du er nok savnet der tenker jeg...

Merker nok at du ikke har vært online på 2 mnd også da, fort å glemme litt.. wink

346 Inlägg
25 augusti 2007
Age of conan Kommer vara mer Combo och teknik baserat. Det finns bra videos på youtube.   Komemr vara 18 år på det samt Full pvp på vissa servrar. För i wow e pvpen väldigt dålig.

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
25 augusti 2007
Till alla goa norrmän här, jag är medlem i en Norsk guild på E.R

Lev livet, det kan ta slut fort

15 Inlägg
25 augusti 2007
Trådstartare
full pvp kan jo bli annerledes det, men at det er mere teknik basert spill gjør det jo også litt mere artig da. Men det kommer jo an på om man liker den type spill da.

Lærer av det også... Prøve å sjekke ut den videoen på youtube da... kanskje det er et spill å prøve? Hmmm smile

smile

15 Inlägg
25 augusti 2007
Trådstartare
Bra darkwizard, medlem av norsk guild og greier smile Er medlem av Phoenix jeg da..

Sök