2912
Sök

Supra Movie

258 Inlägg
8 december 2005
Trådstartare
supror med den värsta effeten som spöar allt på vägarna

http://videos.streetfire.net/Player.asp … 0&p=27

och den sista som stegrar e en supra motor drygt nästa på 2000 hk
med en fett lasbilsturbo wink

645 Inlägg
8 december 2005
Asså ursäkta, men du måste ju ha nå fel i huvudet. Hur många gånger är det folk (moderators och chrizz) som har sagt till dig att INTE posta dina streetfire filmer här. Dem ska ligga i Allmänt.

OnTopic: Fina och coola supror men som sagt...

258 Inlägg
8 december 2005
Trådstartare
ok förfan jag råkade lägga in den där.
fan va ni e så jobbiga ni e som små barn

645 Inlägg
8 december 2005
SIGGE_C70R skrev:
ok förfan jag råkade lägga in den där.
fan va ni e så jobbiga ni e som små barn

Typ tredje gången du råka lägga in den här...

764 Inlägg
8 december 2005
ENDAST EGET MATERIAL I FOTO/FILM!

TeQuilla

Administratör
11 961 Inlägg
8 december 2005
Flyttar till allmänt.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Rekondare
218 Inlägg
21 december 2005
fina supra bilar var det iallefall! big_smile

Man Ska SYNAS Eller HÖRAS När Man Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt. Mvh: Lugge

186 Inlägg
21 december 2005
fyyyfaaan!!! Den där supran som körde strippen mot en viper flög ju fram... Tyckte jag såg 8,9 på tavlan!!!!!!!!!!!!!!

Catch me if you can!

258 Inlägg
22 december 2005
Trådstartare
mm tyckte också att jag såg det
en 8:a
för den e så fasans stark den bilen snacka om att det liger flera tusen hästar i den feta 6:an wink

5 Inlägg
22 december 2005
Jag skulle säga det kan vara ca 1000-1300hk i den supran om den körde
8,9

SIGGE_C70R skrev:
för den e så fasans stark den bilen snacka om att det liger flera tusen hästar i den feta 6:an wink

272 Inlägg
22 december 2005
SIGGE_C70R skrev:

Supran som kör 8.90 är Titan Motorsports Supra. Gary White heter han som kör, och den bilen är nere och nosar på väldigt låga 8or nu. Ligger väl mellan 13-1500rwhp. 8.9 med auto är snabbt men det går att åka 8.86 med den manuella lådan, från fabrik.
Senast redigerat av BoostLogic (22 december 2005)

Projekt 900hk 2JZ-GTE
www.jleracing.se - Tuningdelar till ett bra pris

272 Inlägg
22 december 2005
SIGGE_C70R skrev:
supror med den värsta effeten som spöar allt på vägarna

http://videos.streetfire.net/Player.asp … 0&p=27

och den sista som stegrar e en supra motor drygt nästa på 2000 hk
med en fett lasbilsturbo wink

Men LOL!! Du tror ju på dig själv också säkert big_smilehttp://www.supraforums.com/forum/images/smilies/liar.gif Tror inte att dom investerar i ett kassa lastbilsaggregat!! Den sista Supran är Craig Paisley när han 1998 körde sin Supra. Appropå hjullyftet så snålar dom inte direkt med trackbite där borta, sen ett par riktigt schysta däck mycket vrid i starten så blir de så där.

Du drar ju skam över Supra när du håller på att snacka så mycket gojja som du gör! http://www.supraforums.com/forum/images/smilies/banhim.gif
Senast redigerat av BoostLogic (22 december 2005)

Projekt 900hk 2JZ-GTE

258 Inlägg
22 december 2005
Trådstartare
hallå det bryr jag mig inte om jag vet de e starka o just den e stark bil så vadå
tror du e gud av bilarna eller vad ??

272 Inlägg
22 december 2005
SIGGE_C70R skrev:
hallå det bryr jag mig inte om jag vet de e starka o just den e stark bil så vadå

I skolan fick jag lära mig att använda punkt och komma. Har dom slutat med det, eller? Om det nu är en bil med mycket effekt men som du inte har en aning om hur mycket det är varför skriver du då att det är lastbilsturbo och 2000hk eller flera tusen hästar. Sen är jag ingen gud över bilar, jag råkar bara veta lite om Supra och dom lite kändare drag-Suprorna..

Projekt 900hk 2JZ-GTE

Nknn
22 december 2005
SIGGE_C70R skrev:

Men grejjen är ju att du ljuger så du tror på dig själv, hur gammal är du egentligen?

904 Inlägg
22 december 2005
N0kan skrev:
SIGGE_C70R skrev:

Men grejjen är ju att du ljuger så du tror på dig själv, hur gammal är du egentligen?

Detta har avklarats redan i tråden, ta å läs tråden innan du åter igen börjar klanka ner på killen.

De ska va gött å leva

1 639 Inlägg
23 december 2005
En sak är säker, cheferna på Toyota sitter och gnuggar händer åt det enorma statuslyft som denna otroliga bil har gett märket. Dom tillverkar värlens bästa svensson-bilar och har dessutom konstruerat den mest omtalade sportbilen i modern tid..... WORD ! smile

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Sök