Asså ursäkta, men du måste ju ha nå fel i huvudet. Hur många gånger är det folk (moderators och chrizz) som har sagt till dig att INTE posta dina streetfire filmer här. Dem ska ligga i Allmänt.
mm tyckte också att jag såg det en 8:a för den e så fasans stark den bilen snacka om att det liger flera tusen hästar i den feta 6:an
Supran som kör 8.90 är Titan Motorsports Supra. Gary White heter han som kör, och den bilen är nere och nosar på väldigt låga 8or nu. Ligger väl mellan 13-1500rwhp. 8.9 med auto är snabbt men det går att åka 8.86 med den manuella lådan, från fabrik.
Senast redigerat av BoostLogic (22 december 2005)
Projekt 900hk 2JZ-GTE www.jleracing.se - Tuningdelar till ett bra pris
och den sista som stegrar e en supra motor drygt nästa på 2000 hk med en fett lasbilsturbo
Men LOL!! Du tror ju på dig själv också säkert Tror inte att dom investerar i ett kassa lastbilsaggregat!! Den sista Supran är Craig Paisley när han 1998 körde sin Supra. Appropå hjullyftet så snålar dom inte direkt med trackbite där borta, sen ett par riktigt schysta däck mycket vrid i starten så blir de så där.
Du drar ju skam över Supra när du håller på att snacka så mycket gojja som du gör!
Senast redigerat av BoostLogic (22 december 2005)
hallå det bryr jag mig inte om jag vet de e starka o just den e stark bil så vadå tror du e gud av bilarna eller vad ??
I skolan fick jag lära mig att använda punkt och komma. Har dom slutat med det, eller? Om det nu är en bil med mycket effekt men som du inte har en aning om hur mycket det är varför skriver du då att det är lastbilsturbo och 2000hk eller flera tusen hästar. Sen är jag ingen gud över bilar, jag råkar bara veta lite om Supra och dom lite kändare drag-Suprorna..
En sak är säker, cheferna på Toyota sitter och gnuggar händer åt det enorma statuslyft som denna otroliga bil har gett märket. Dom tillverkar värlens bästa svensson-bilar och har dessutom konstruerat den mest omtalade sportbilen i modern tid..... WORD !
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....