2336
Sök

Hjälp MIG

16 Inlägg
3 september 2007
Trådstartare
Hej jag råkade köra ifrån en civil snut i lördags natt hade mammas bil dom har regnr men inte sätt mimen parkerade bilen i ett område och dom hittade den och hade den under bevakning halva natten. kommer dom ringa ägaren av bilen mån tis ons eller senare eller ger dom upp? körde väldigt för fort innan.  vad ska man göra. ska jag säga att jag hade bilen och dom får lägga fram bevis om dom ska fälla mig. snälla HJÄLP MIG NU

SRD
3 september 2007
har han inga bevis på att du kört för fort är det ju lungt.
avvakta och se om de hör av sig gör de inte det är det ju lungt.

16 Inlägg
3 september 2007
Trådstartare
bronwaller skrev:
har han inga bevis på att du kört för fort är det ju lungt.
avvakta och se om de hör av sig gör de inte det är det ju lungt.

och då gör jag vad? det är klart dom måste höra av sig! tror jag iaf

406 Inlägg
3 september 2007
Har hänt mig liknande grejor mer än en gång. Du kommer säkerligen gå helt fri. Dom kan inte bevisa att det är du som kört. Såvida dom inte filmat dig från sidan och du visat ditt ansikte. Så du behöver knappast oroa dig

My way or the highway? I take both sideways

Bobo
3 september 2007
De troliga är att de kontaktar din mamma, hon har dock ingen skyldighet att säga vem som kört, så nekar hon så är det lungt för dig. Har du tur så har de så mycket att göra så de redan lagt ner allt

16 Inlägg
3 september 2007
Trådstartare
Bobo skrev:
De troliga är att de kontaktar din mamma, hon har dock ingen skyldighet att säga vem som kört, så nekar hon så är det lungt för dig. Har du tur så har de så mycket att göra så de redan lagt ner allt

är det så ska prata med henne nu väntar på att hon vaknar så jag kan åka till henne och prata om de så om hon säger att ingen har låna ut bilen så händer det inget

Administratör
11 960 Inlägg
3 september 2007
Tråd låst med hänvisning till rubriksanvisningarna. Sen förstår jag inte riktigt vad du behöver hjälp med. Om du har gjort något olagligt så får du väl helt enkelt ta konsekvenserna för det. Vänta och se vad som händer, mer hjälp en så kan du inte få nånstans.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök