Pappi skrev:
Losgard - hade inte tänkt på någon läkarundersökning, men det är nog smart att göra en som du säger, ska ta och göra en imån om jag hinner annars på fredag om det inte är försent då?
Mvh Pappi
Vet faktiskt inte, har varit med om 2 olyckor, den senare för 5 veckorsedan, ambulansen sa att de gick bra att göra den senare (senare samma dag, eller ett par dagar efteråt).
Bara det att du gör läkarundersökningen och får den dokumenterad i din akt är det viktigaste.
Jag körde av vägen med lastbil och välte på sidan, klarade mig jättebra tyckte jag på plats, 4 dagar senare låg ja hemma å käkade morfintabletter för liknande nackspärr x 1 miljard, men har du inte kännt något ännu så är det nog ingen större fara. Men det KAN komma lång tid i efterhand också, bättre att göra undersökningen sent än aldrig som sagt.
Tror undersökniningen kostade 120 kr om ja minns rätt, för remiss till akutröntgen och såndär snubbe som håller på me skelettet, minns inte det medicinska namnet.
Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!