tjenare har ett litet problem..min sterio äter säkringar...den smäller säkringen som sitter nere i säkrings boxen..va kan de va för fel? kan de va kortis i sterion?.. har inte vart å pillt nå alls...
har inte orginal i..men fan sterion funka skit bra tidigare i dag sen var jag ut i 1 min menans bilen va igång å sen när jag kom tebax hade säkringen gått å när jag stoppa i en ny så gick de ett tag sen gick den igen.. sen böt jag igen å då funka de ett tag igen sen small den igen å sen när jag skulle stoppa i en ny så small den direkt jag stoppa i en ny.. säkringen small sista gången i ett gupp.....
Tror du har fått strömkabeln och jorden att få kontakt med varann. förmodligen har dom smällt/skavt bort isoleringen och kommer åt varann vid gupp eller stötar
ja jo men de som e stört är att jag har inte rört sterion! den började bara cpa sig! farsan är elektriker å han sa att efter som att jag har för många högtalare på sterion och att den är relativt gammal så kunde nått ha pajat i sterion så nu har jag beställt en ny!