r-ted skrev:
vad e det för skit snack om att man inte får provköra innan man köper hos bmw... har aldrig varit några problem för min del iaf.
sånt kanske beror på vad man åker för nått när man kommer dit eller vad man har för attityd..
kommer man dit å vill prova en m5 eller m3 å är 19år så förstår jag att säljaren säger nej .. är man dock intresserad och diskuterar kostnader å allt runt omkring så kanske man kan få prova..
där jag köper mina bilar så får jag alltid provköra .... spelar ingen roll om det är porsche cayenne, M5, Hummer, M3, corvette eller vad det nu skulle vara för nått.
aldrig några bekymmer ..
när jag köpte m3an så ringde jag bort för att höra om dom hadde nån rolig bil inne då jag va sugen på nått nytt, svaret var så här
-tjenare Ted hur leker livet ? bra svarar jag .
- ja fan vi har fått in en svensksåld m3 cabriolet -03 med en ägare , kom hit å hämta den.
javisst jag kikar över svarade jag ..
när jag kommer dit så är bilen nytvättad och tankad.
säljaren ber mig att ställa in min merca i bilhallen så inget skall hända med den över natten.
för det är ju en självklarhet att jag skall låna med mig bilen hem nån dag för att prova den.
så här som jag beskriver skall det gå till när man kikar på bil.
det är bilen som skall sälja och då behöver man tid med den, man behöver inte tid med en säljare som berättar vilken underbar bil det är.
sen kan man ju tjöta skit med säljaren efteråt .