4753
Sök

Skulle ni orkat vänta?

111 Inlägg
18 september 2007
Trådstartare
Tjenare, Har sålt Gloffen och beställt ny bil.. Det skulle ta 6-8 veckor
Gått ca 4 veckor nu, Hur skulle ni känna er av att bara vänta?

Well baby I've been here before, I know this room and I've walked this floor

Teddan
2 495 Inlägg
18 september 2007
jag hatar att vänta minns hur det var i våras när jag skulle ha en ny bil ... skulle få vänta 3månader .. kände själv att jag inte klara det så jag hitta en som precis hadde anlänt till en handlare med rätt utrustning .. så jag fick en ny octavia rs tdi med rätt utrustning.
bilen var hemtagen som utställnings bil ...
men underbart är kort å så även i detta fallet, då bilen var en riktig skrot hög som krångla från första början

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

low profile
253 Inlägg
18 september 2007
Det är så, jag väntar på nästa BMW nu man blir lite irriterad någongång men knepet är att lära sig hantera det, vilket jag suger på haha.

7 100 Inlägg
18 september 2007
hatar att vänta,fick vänta 2 månader på min bmx från england!
fast 6-8 veckor känns ju som en evighet,hadde blivit tokig att vänta så länge tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

375 Inlägg
18 september 2007
ju längre man väntar på ngt destå roligare är det när man får det big_smile så kan man ju alltid försöka tänka tongue

Fisketokig
2 997 Inlägg
18 september 2007
Fick som ivrig 19åring vänta 10 veckor och 1 dag från det att jag beställt Saaben.

Det var lång tid för en som väntar på sin allra första bil.

Det är bara stå ut smile
Senast redigerat av Martin 9-3 (18 september 2007)

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

111 Inlägg
18 september 2007
Trådstartare
aenfors skrev:
ju längre man väntar på ngt destå roligare är det när man får det big_smile så kan man ju alltid försöka tänka tongue

Ja du har väll rätt, Försöker att inte tänka på det så mycket, Däremot åker jag och kollar på visningsexemplaret ett par ggr i veckan, kan inte få nog smile

Diamond
540 Inlägg
18 september 2007
vad är det för bil du köpt???

I'm Rick James Bitch!

Fritids-designer
293 Inlägg
18 september 2007
bmx skrev:
hatar att vänta,fick vänta 2 månader på min bmx från england!
fast 6-8 veckor känns ju som en evighet,hadde blivit tokig att vänta så länge tongue

tänkt på att 8 veckor å 2 månader är lika långa tid? wink

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."

RS
886 Inlägg
18 september 2007
R-Design skrev:
Tjenare, Har sålt Gloffen och beställt ny bil.. Det skulle ta 6-8 veckor
Gått ca 4 veckor nu, Hur skulle ni känna er av att bara vänta?

Skulle klättra på  väggarna big_smile Men blir roligare att få den då också kanske när man får vänta ett bra tag på den.

Focus RS

111 Inlägg
19 september 2007
Trådstartare
diamond_ skrev:
vad är det för bil du köpt???

En Volvo C30 2,5L T5

1 436 Inlägg
19 september 2007
Jag klättrade på väggarna när jag skulle köpa min kamera. Istället för att sitta i ett hörn och bli mer och mer frustrerad så använde jag tiden till att lära mig allt om kameran, bestämma vilka tillbehör jag ska ha osv.

Har du verkligen full koll på toning, fälgar, rekond, styling, ljud etc? Det är en fin bil, den förtjänar eftertanke inför köpen. wink

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

111 Inlägg
19 september 2007
Trådstartare
Caffe skrev:
Jag klättrade på väggarna när jag skulle köpa min kamera. Istället för att sitta i ett hörn och bli mer och mer frustrerad så använde jag tiden till att lära mig allt om kameran, bestämma vilka tillbehör jag ska ha osv.

Har du verkligen full koll på toning, fälgar, rekond, styling, ljud etc? Det är en fin bil, den förtjänar eftertanke inför köpen. wink

Den är tonad när jag får den, Fälgarna är valda bodykit sitter på, ljudet är fixat och trimning planerad.. smile  Allt klart, Bara väntandet kvar

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
19 september 2007
jag skulle fått min efter 2-3 månader... de tog 5 o de va min första bil o ja va på semester.. men den kom samma dag min semester började så ja klagade inte big_smile

Inspiration comes standard

1 436 Inlägg
19 september 2007
R-Design skrev:
Caffe skrev:

Den är tonad när jag får den, Fälgarna är valda bodykit sitter på, ljudet är fixat och trimning planerad.. smile  Allt klart, Bara väntandet kvar

Städat garaget? Sett till att det är rent och fint när hon anländer?
Sett över lägenheten? Den lär ju knappast städas när du fått bilen så att säga. tongue

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."

111 Inlägg
19 september 2007
Trådstartare
Får garaget 2 dar innan bilen kommer smile

1 436 Inlägg
19 september 2007
Pust! Jag försöker få dig sysselsatt iaf. tongue

111 Inlägg
19 september 2007
Trådstartare
Caffe skrev:
Pust! Jag försöker få dig sysselsatt iaf. tongue

Try harder mate big_smile

Nej de e svårt dedär, Men jag försöker att inte tänka på det alls, mest spara pengar.. Bra svårt när man får mobilräkningar på 2500 =/

Sök